מחפשים משלוחים ליום הולדת? מה מומלץ להזמין

הפתיעו את האהובים שלכם עם משלוחים ליום הולדת שמחממים את הלב

בתקופה שבה אנשים מזמינים משלוחים כמעט לכל דבר בעולם, מובן מאליו שגם מתנות ליום הולדת הן משהו שאפשר ואפילו כדאי להזמין מרחוק. משלוחים ליום הולדת של זרי פרחים, ממתקים והפתעות אחרות הפכו לחלק בלתי נפרד מכל חגיגה: אין ספק שכאשר על סף הדלת מופיע שליח ובידו זר פרחים צבעוני, או קופסת הפתעות מתוקות – היום הכיפי הזה הופך למיוחד עוד יותר. בחירה קפדנית של השי והזמנה מחנות מקצועית שמעניקה שירות נהדר ללקוחות, תעזור לכם לוודא שהמשלוח שלכם יגיע בזמן ליעדו ויעשה את העבודה, כלומר יפתיע וירגש את האהובים שלכם, שחוגגים את יום ההולדת.

 

משלוחים ליום הולדת

על היתרונות שבהזמנת פרחים מרחוק

אם חשבתם שבהזמנת משלוחי פרחים תל אביב היא העיר היחידה שבה מקובל להוסיף לזר מתנות שאינן פרחים ממש, דעו שבכל רחבי הארץ כבר מקובל היום להעשיר את הזר ה"סטנדרטי" בשלל הפתעות אחרות. אם מי שחוגג יום הולדת הוא גם חובב מתוקים ידוע, תוכלו מראש להזמין עבורו זר שכולו עשוי משוקולדים – משלוח מלא בטעם ובעיקר בהומור. אם מדובר ביום הולדת לבן או בת זוג, אפשר להוסיף בובה יפה או אלמנט בצורת לב, שייתן הרגשה נעימה ורומנטית. אלו רק חלק מהדוגמאות הנפלאות לדרך שבה משלוח של פרחים יכול להפוך להרבה מעבר למתן תשומת לב – הוא יכול להפוך לרגע מרגש באמת.

זהו היתרון של הזמנת זרי פרחים ומתנות מרחוק, דרך האינטרנט: אתם יכולים להיות במרחק של עשרות קילומטרים האחד מהשני ובכל זאת להצליח לשמח ולהפתיע את האדם שאתם אוהבים. הגלריה העשירה בתמונות באתר האינטרנט, מאפשרת לכם לבחור במדויק את כל הפריטים הנכונים ולתת אותם במתנה, באמצעות שליח, לכל מי שאתם רק רוצים.

משלוחים ליום הולדת – לא רק פרחים

הביקוש הגדול למגוון רחב של מוצרים שניתן יהיה לשלב במשלוח וכן הרצון "לסגור עסקה" במקום אחד ולא להזמין כל מוצר בנפרד מכמה וכמה חנויות, שדרגו משמעותית את ההיצע שניתן למצוא בחנות פרחים. מלבד שירותי שזירה מקצועית ורכישת אלמנטים לקישוט ולהעשרת הזר, תוכלו להזמין גם דברי מאפה כמו קאפקייקס או דונאטס, שנחשבים ללהיט בישראל וכיום הם מהווים טרנד נחשק בעולם המשלוחים. זהו בהחלט שינוי אדיר – עוגת יום ההולדת מגיעה עם שליח, ישירות לביתו של החוגג, דווקא מחנות הפרחים ולא במשלוח נפרד מן המאפייה.

אם כבר החלטתם להזמין מרחוק, נסו לחשוב על כל ההיבטים של המתנה והפכו אותה למושלמת: לזר הפרחים שאתם שולחים בנוסף למאפים, תוכלו להוסיף למשל אגרטל או כלי קיבול אחר שיחמיא לצורת הזר וגודלו. אין דבר כיפי יותר מלהניח פרחים רעננים שהגיעו במשלוח, ישירות בתוך כלי דקורטיבי עם מים ואז לשבת ולזלול את המתוקים הנהדרים – ולחגוג יום הולדת שמח באמת.