איך לשמור על זר פרחים לראש

זר פרחים לראש מייצג אירוע מיוחד. על פי המסורת, ניתן להשתמש בזר מן הסוג הזה על מנת לסמל יום הולדת, אירוע פרטי ולפעמים גם אירועים גדולים ומשפחתיים. חשוב מאוד לבחור זר פרחים לפי אופי האירוע ולשים לב להבדלים בין עונות השנה. זר מוצלח הוא כזה המציע שילוב יוצא דופן בין פרחים צבעוניים, ריחניים וכמובן טריים. בנוסף, ניתן לשמור על הזר לאחר השימוש וכך להגן עליו מפני נזקים בלתי הפיכים.

שמירה על זר פרחים לראש דורשת תשומת לב לפרחים עצמם ותשומת לב נפרדת למסגרת. יש לאחסן את הזר במקום יבש ובטמפרטורת החדר, אך עדיף להציב אותו על גבי פריט עגול כדי לשמור על צורתו המקורית. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי שמירה על סוגים ספציפיים של פרחים ובכל מקרה מומלץ להרחיק אותו מחשיפה ישירה לשמש. אם בוחרים להזמין משלוחי פרחים בצורת זר ולהפתיע אדם קרוב או בן משפחה, אפשר לצרף את ההוראות לברכה האישית. כך מונעים מזר פרחים  להתקמט או להיהרס והופכים אותו למזכרת לשנים רבות.

זר פרחים לראש                  זר לראש

להזמנת זר לראש – לחצ\י כאן

איזה פרחים כדאי לבחור עבור הזר?

השאלה איך שומרים על זר לראש תלויה גם בפרחים שאותם בוחרים. נשים שרוצות לשלב את הזר באירוע הפרטי שלהן יכולות לעשות זאת בחתונה או בת מצווה. באירועים אלו הזר המתאים צריך להיות לבן וכדאי לשזור אותו משושן צחור, חרציות, ליזיאנטוס ועוד פרחי ליווי המסמלים התחלה חדשה. באירוע צבעוני יותר ניתן לשלב זרי פרחים מורדים אדומים, ליזי, ציפורן ג'יפסי וחרציות.

לא חייבים להסתפק בפרחים סטנדרטיים על מנת לעצב זר לראש וגם לשמור עליו לאורך זמן. יש היום הרבה גברים ונשים שבוחרים לשזור בתוך הזר לא רק פרחים, אלא גם ממתקים. כאן הדגש הוא על סוכריות גומי, פרלינים וסוכריות על מקל. עדיף לוותר על שוקולדים בזר פרחים שמיועד לראש, אבל לכל אחד מאיתנו יש העדפות אחרות. הנקודה החשובה היא לבצע משלוחי פרחים טריים דרך חנויות מקצועיות וכך להפתיע גם את האורחים באירוע.

איך בוחרים חנות פרחים?

כפי שניתן להבין, הצורה שבה שומרים על זר לראש תלויה בחנות ממה רוכשים את הזר לא פחות מאשר בפרחים עצמם. ראשית, כדאי לקבל המלצות על חנות פרחים באיזור המגורים. כך מבטיחים משלוח של פרחים טריים ומונעים עוגמת נפש. מי שגר בגוש דן לדוגמא יכול להזמין פרחים בפתח תקווה, תל אביב, גבעתיים ועוד.

שנית, בחירה של חנות פרחים תלויה בהיצע הקיים. תנו עדיפות לחנות עם אפשרויות רבות של זרי פרחים ותאמו את המשלוח לפי העדפותיכם. בקטגוריה של פרחים פתח תקווה היא עיר עשירה מאוד באפשרויות ומחירים אטרקטיביים. כדאי לנצל זאת ובכל מקרה ניתן לקבל המלצות דרך אתרי האינטרנט העוסקים בתחום.