זרי פרחים

מדוע אנשים כה רבים בוחרים להעניק זרי פרחים כמתנה?

מדוע אנשים כה רבים שולחים זרי פרחים למכריהם וליקיריהם? זרי פרחים הם דרך עתיקת יומין להבעת געגוע, אהבה או השתתפות ברגשות. זרי פרחים נקשרים באסוציאציה התרבותית למחווה רומנטית. ואכן, רבים ממשלוחי הפרחים בכל רחבי העולם מתבצעים כדי לרגש את ליבותיהם של אנשים, להביע רגשות רומנטיים של חיזור, געגוע, כבוד והוקרה ועוד.

זרי פרחים – מתנה לכל אחד

למרות הקישור האוטומטי של פרחים לרומנטיקה, למעשה אנו שולחים פרחים כמעט לכל אחד- לסבא וסבתא שמזמן לא ראינו, לחבר החוגג יום הולדת, לעמית לעבודה. במיטב המסורת כמויות עצומות של זרי פרחים נשלחים ביום האהבה ובימי נישואין.
מה סוד ההצלחה של משלוח פרחים? יש כמה סיבות. ראשית, פרחים מאירים את העיניים וממלאים את הריאות בריחות נעימים שמרוממים את הנפש. שנית, כשמדובר על משלוח פרחים, האדם שמקבל את הפרחים לרוב אינו מודע לכך, וכך ההפתעה מרגשת אותו. כולנו מכירים את מבטה הנרגש של עובדת המקבלת פרחים למשרד ביום עבודה ארוך.
זרי פרחים הם מתנה שמתאימה לכל שכבות האוכלוסייה ובכל גיל. לא מדובר בהוצאה כבדה ותמיד ניתן להתאים אותה לתקציב נתון. חנויות פרחים מאפשרות לקנות פרחים מסוגים שונים, ובגדלים שונים. בחנות פרחים באינטרנט גם אין צריך לנחש מהו זר הפרחים שיתקבל: אפשר לראות מה שולחים וזאת מבלי לסמוך על המוכר בחנות שיבחר עבורנו כמו בהזמנה טלפונית.

פרחים

הערך הרגשי של זר פרחים שווה הרבה יותר מהעלות וזה בדיוק מה שהופך אותו לכל כך פופולאריים בכל רחבי העולם. ניתן בקלות להבחין כי תחום משלוחי פרחים רק הולך ומתפתח עם הטכנולוגיה. ניתן גם לבצע היום משלוחי פרחים באינטרנט ואפילו לשלוח זרי פרחים לחוץ לארץ מבלי לזוז מהכיסא.

למה חשוב לשים לב בהזמנת משלוחי פרחים?

זרי פרחים נשזרים במגוון סגנונות על ידי שוזרי פרחים בחנויות פרחים תוכלו למצוא עיצובים שונים זר פרחים רומנטי, זר כלה, זרי שוקולד, זרי אבל ועוד.
כדאי לבחור את זר הפרחים בהתאמה לנסיבות האירוע. זר רומנטי יכול להתגלות כלא מתאים במשלוח פרחים לחבר לעבודה וכד'.

משלוח פרחים

כדאי לחשוב גם על הטעם האישי של מקבל הזר. יש אנשים המעדיפים סגנונות קלאסיים וסולידיים, למשל זר פרחים המורכב מפרח אחד או שניים בעוד שאחרים יעדיפו סגנון יותר נועז עם מגוון צבעים.
כמו כן בידקו כי הזר מתאים לתקציב שלכם והתאימו את גודל לתקציב : תוכלו לבחור זרי פרחים שאינם יקרים בגרסאות הגדולות שלהם או להסתפק בזר צנוע יותר של פרחים יותר יוקרתיים. ככל שהאירוע יותר חשוב לכם בוודאי תבקשו להשקיע יותר.
לבסוף, לפני הבחירה הסופית של זרי פרחים חשבו על טבעם העונתי של הפרחים . כאשר אתם רוכשים זר פרחים כדאי מאד לבחור בפרחים לפי עונת הפריחה – פרחים נראים בשיאם בעונה הטבעית שלהם.
לאחר קבלת הזר: כדי ליהנות מזר הפרחים בצורה מרבית ולזמן ממושך ככל שניתן, יש לטפל בזר הפרחים כראוי למניעת התייבשות מוקדמת.

פרחים באינטרנט