אודות פרחי חן

פרחי חן היא חנות פרחים עם מונטין של למעלה מ 50 שנה מאז 1967  . אנו מבצים משלוחים בכל אזור גוש דן , השרון,  עמק חפר והכרמל. וכל שאר חלקי הארץ. בסיסנו ברמת גן  ואנו מגדלים את רוב הפרחים שלנו במשתלה משפחתית באיזור השרון ממש כמו פעם.  .חנות הדגל שלנו היא חנות גדולה חמה ומשפחתית ברחוב הירדן 94 ברמת גן  המשמשת אותנו כמרכז הזמנות לאזור  גוש דן . מרכז הזמנות נוסף נמצא בבנימינה ומשרת את תושבי חדרה, זכרון יעקב, בנימינה, פרדס חנה, קיסריה ועוד .את פעילותינו בדרום הארץ משרת מרכז הזמנות בבאר שבע.
חנות נוספת נמצאת בשרון במושב בני ציון המשרתת את לקוחותינו באיזור השרון.

יעקב המיסד ובעל החזון ,שמוביל את העסק עדיין משכים בוקר בוקר וקוטף ממיטב הפרחים שהוא מגדל במשק במושב בשרון ומוודא שהפרחים מגיעים טריים ורעננים לזר שלכם עדיין כשטיפות טל הבוקר עדיין עליהם . אנו עושים את מירב מאמצינו לדייק ולמלא את רצון לקוחותינו ולקבל אחריות על המשימות אותן אנו לוקחים על עצמנו באחריות ובמסירות לכם – הלקוחות שלנו.

אנו בפרחי חן מאמינים בלקוחות מרוצים ובשירות אדיב ומסביר פנים, אצלנו מקצועיות הוא שם המשחק ומועסקים אצלינו שוזרים מקצועיים בעלי ניסיון רב שנים שמלאכת השזירה מקצועם – היא אומנותם. לכן אצלנו באתר פרחי חן תוכלו להנות, ונשקיע את כל מאמצינו לספק לכם חווית קנייה נעימה וחיובית ואם ממש תתאמצו תוכלו אולי להריח את ניחוח הפרחים. השקענו בתמונות איכותיות,  גדולות וברורות וחווית משתמש קלילה, לכל גיל. היה חשוב לנו להעביר מסר של אסתטיקה ויופי שאותן רוצים לקוחותינו לשלוח לבחירי ליבם . פרחי חן היא אינה עוד פורטל אינטרנטי , אנו חיים ונושמים פרחים ונהנים ממלאכתינו ומהאומנות שנוצרת בכל זר או סידור פרחים.

אז תשוטטו לכם באתר ותקטפו לכם את הזר או המתנה התאימה עבור אהוביכם ואנו נעשה כמיטב יכולתינו בכדי שהיא תגיע במהירות ובדיוק אל היעד שלה.

כתובת : רחוב הירדן 94 רמת גן ע'מ : 046675054