בחירה נכונה של פרחים

איך תבחר את משלוח הפרחים הטוב ביותר עבור האישה שלך?
במדריך זה ננסה לעזור לך קצת.

1. קנה פרחים בחנות פרחים ! לא באיזה מרכול או בצידי הכביש בדרך חזרה מהעבודה. בחנות פרחים טובה תקבל את הפרחים הכי טריים שיחזיקו מעמד לאורך זמן , ובדרך כלל בחנויות אלו גם מועסקים שוזרים מקצועיים שישזרו לך את זר הפרחים היפה והמרהיב ביותר בעבור כספך .

2. קנה פרחים לאשתך בכדי לשמח אותה ולא אותך, הכוונה – אל תשתמש בזר הפרחים כאמצעי לבקשת סליחה.

3. שים לב לפרחים המועדפים עליה, איזה צבעים היא אוהבת , האם היא אוהבת זרי פרחים גדולים ומרהיבים מפרחים אלגנטיים או שהיא אוהבת זר פרחי שדה? לא משנה מה תחליט היא תעריך שזכרת!

4. תפתיע אותה עם משלוח פרחים. זו הדרך הטובה ביותר כשאתה שולח לה פרחים ככה סתם ללא סיבה מיוחדת מלבד להגיד לה שאתה אוהב אותה.

5. שלח לה משלוח פרחים לעבודה – זר פרחים מרהיב וססגוני יאיר לה את היום ויזכיר לה אותך. וגם כל שאר בנות המשרד יקנאו בה על שזכתה בגבר כמוך.

6. בדוק את משמעות הפרחים שאתה שולח לה – למשל – ורד בודד עטוף בצלופן אומר בפשטות " אני אוהב אותך" ומצד שני ורד צהוב מסמל ידידות. תן לזר הפרחים שאתה שולח יותר משמעות בבחירת פרחים שיספרו לה מה אתה מרגיש כלפיה.

7.שתול לה פרחים בגינה הביתית שלכם , מה יכול להיות יותר רומנטי מזה? לאחר מכן כשהפרחים פרחו קטוף לה את הפרחים ותציג לה אותם בזר שאתה הכנת במיוחד בשבילה.

רוב הנשים אוהבות לקבל משלוחי פרחים זה באמת מאיר להם את היום ונותן להן להרגיש מיוחדות. רק המבט בזר פרחים יפה ומושקע יכול להקל על מתח בעבודה או בבית. וכל פרח אומר משהו אחר : 
ורדים- אומרים בפשטות "אני אוהב אותך" . חמניות  – משמשות להאיר את החלל הריק והחשוך. מלבד היופי של הפרחים, הם בעלי איכויות חושיות שונות שיכולות להגביר את האנרגיה לשחרר לחצים ולהאיר את מצב הרוח, בשילוב של צבע וריח היכולים לחיות מחדש את הנפש ולהרגיע.

עולם הנשים מתחלק לכמה סוגים:

אשת הקריירה – אם אשתך או בת זוגתך היא אשת עסקים העובדת קשה ומבלה שעות רבות במשרד יועיל לה מאוד זר פרחים שיאיר לה את המשרד  , זר חם יכול מאוד לעשות את העבודה עם שילוב של חמניות צהובות וחרציות, זהו זר שמחזיק זמן רב ויתאים מאוד לאישה עסוקה , שלח לה את הפרחים למשרד עם אגרטל  בכדי לתת לה את האנרגיה שהיא צריכה בכדי לצלוח את היום.

אשת רוח – מה דעתך על זר פרחי שדה עם שילוב של חרציות , אסטרים או בחורף זר יפה של נוריות וכלניות הפרחים הללו מוסיפים אור ותחושה של חום, סוג הנשים הללו הם בדרך כלל נשים עם רגליים על הקרקע ומעדיפות זר פרחים פשוט ולא מלוטש.

עקרת בית – בשבילה תצטרך להכניס קצת צבע לחיים היא נהנת מהנוחות של הסביבה המוכרת ומבלה רבות עם הילדים בבית, מה דעתך בעונת החורף להפתיע אותה עם זר של צבעונים בצבעים בהירים או זר חגיגה אביבית  שבוודאי יוסיפו אור ואנרגיה חיובית לבית.