משלוח פרחים בתל אביב החל מ- 120 ₪

גלו את הקלות והנוחות בהזמנת זרי פרחים טריים ואיכותיים לכל אירוע או חגיגה באזור תל אביב החל מ- 120 ₪ בלבד. למדו על האפשרויות השונות הקיימות להזמנה אישית של זר פרחים במשלוח מיוחד לכל אירוע.

משלוח פרחים טריים עם פרחי חן בתל אביב

זר פרחים ב- 120 ₪

משלוח פרחים בתל אביב עם פרחי חן זו הדרך המושלמת להפתיע מישהו מיוחד, להראות את הערכתכם, או פשוט להאיר את הבית. עם מגוון זרי פרחים איכותיים וזמינים החל מ- 120 ₪, תוכלו למצוא את הזר המושלם לכל אירוע. בין אם אתם חוגגים יום הולדת, יום נישואין, או סתם רוצים לשלוח מסר אישי, משלוח פרחים הנה אפשרות נוחה וזמינה.

באתר פרחי חן ניתן בקלות להזמין זרי פרחים טריים ורעננים שנקטפו הבוקר במושב ויגיעו עד פתח ביתכם או להזמין ישירות ליקירכם.

יתרון נוסף של משלוח פרחים בתל אביב באתר פרחי חן הוא מגוון האפשרויות הקיימות להזמנה, ניתן למצוא מבחר זרים החל מ- 120 ₪  וכמובן ניתן להזמין זרים יוקרתיים מוורדים קלאסיים ועד סחלבים אקזוטיים, כך שכל לקוח יכול למצוא זר אשר יתאים בצורה מושלמת לסגנון ולכל אירוע. ניתן גם להתאים אישית את הזר בצבעים, גדלים ותוספות שונות כגון מתנות, יינות, שוקולדים או בלונים. בזכות  אפשרויות אלו, תוכלו ליצור מתנה ייחודית ומשמעותית באמת.

כיצד תוכלו להתאים אישית את הזר שלכם כדי להפוך אותו למיוחד?

משלוח פרחים - זר פרחים

כששולחים פרחים למישהו או מישהי מיוחדים, תמיד נחמד להוסיף טאץ' אישי כדי להפוך את הזר למיוחד, הנה כמה דרכים להתאים אישית את הזר שלכם ולהפוך אותו לייחודי באמת:

  • הוספת ברכה מותאמת אישית:

        ברכה אישית יכולה לעזור לזר שלכם להפוך לחוויה מרגשת, שקלו להוסיף ברכה  עם הודעה מכל הלב כדי להראות לאהובכם כמה אכפת לכם.

  • בחרו את הפרחים האהובים עליהם:

        אם אתם מכירים את הפרחים האהובים על מקבל/ת הזר, נסו לבחור אותם מתוך מגוון הזרים הקיים,  כך יראה שהשקעתם מחשבה ודאגה נוספת במתנה.

  • הוספת מתנה קטנה:

         ניתן לקחת את הזר שלכם לשלב הבא על ידי הוספת מתנה קטנה כגון קופסת שוקולדים או יין איכותי ובכך לגרום לנמען להרגיש אפילו מיוחד ואהוב יותר.

"ההפתעה המושלמת: כיצד ניתן להבטיח משלוח בזמן?"

זר פרחים קייצי

כשזה מגיע להפתיע מישהו עם זר יפהפה, התזמון הוא הכל. אתם רוצים לוודא שהפרחים מגיעים בזמן ובמצב מושלם. להלן מספר טיפים להבטחת משלוח בזמן:

  • הזמינו מראש: בכדי למנוע תקלות ברגע האחרון, עדיף להזמין את הזר מראש. כך לחנות הפרחים יהיה מספיק זמן להכין את הזר ולהבטיח שהוא יגיע בזמן המבוקש.
  • בחרו חנות פרחים בעלת מוניטין: בבחירת חנות פרחים, הקפידו לבחור אתר למשלוח פרחים בעל מוניטין טוב, קראו ביקורות ובקשו המלצות מחברים ובני משפחה בכדי להבטיח שאתם עובדים עם אתר פרחים אמין.
  • ספקו מידע מדויק על משלוח: הקפידו לספק מידע מדויק על המשלוח בעת ביצוע ההזמנה. בדקו שוב את כתובת הנמען והקפידו לכלול את כל הוראות המשלוח הנדרשות כולל טלפון נייד זמין.
  • משלוח באותו היום: אם אתם קצרים בזמן, ניתן לבחור במשלוח לאותו היום בהתאם לזמינות השליחים.

זר פרחים טריים ישירות מהמושב

כאשר אתם מזמינים פרחים מחנות פרחים או מאתר אינטרנט, רצוי מאוד שתוודאו שהפרחים יהיו טריים ורעננים ונקטפו לא מזמן מהחממה או משדה הפרחים. אצלנו בפרחי חן, כל הפרחים המוצעים בחנות ובאתר האינטרנט, נקטפו לפנות בוקר מהחממה המשפחתית שלנו במושב. מה שמבטיח שכל זר אשר יוצא מפתח החנות יגיע כשהוא טרי ורענן.

לסיכום

משלוח פרחים בתל אביב מציע אפשרות משתלמת, נוחה ואיכותית להוספת יופי ואלגנטיות לכל אירוע או חגיגה. אז למה שלא תפתיעו את יקיריכם עם זר מהמם אשר בוודאי יהפוך את היום של יקיריכם לבלתי נשכח עוד יותר?

לא בטוחים איזה זר לבחור? התקשרו אלינו לפרחי חן ונשמח לעזור: 03-6762868