משלוחי פרחים בת ים

 בדף זה תוכלו למצוא ממבחר זרי הפרחים שלנו, כמו כן תוכלו לשוטט לכם באתר ולקטוף לכם זר מתוק, סידור פרחים ואפילו זרי כלה. פרחי חן היא חנות פרחים משפחתית הפועלת מאז 1967 והפרחים שלנו נקטפים מידי בוקר ממושב בשרון.

משלוחי פרחים בת ים

אם אתם מתגוררים מחוץ לבת ים, אין זה אומר שלא תוכלו להזמין משלוחי פרחים לבת ים והסביבה וכל זאת במחיר מקומי. בעשור האחרון האינטרנט חולל מהפיכה בתחומים רבים וביניהם משלוחי פרחים. רבים בערים גדולות מבקשים להפיח טבע ובריאות בחייהם על ידי טיפוח גינות בשלל פרחים צבעוניים או לשמח מכר אהוב בעזרת משלוח פרחים מהודר.

בת ים ופרחים - מה הקשר?

בת ים היא עיר מרכזית בישראל השוכנת לאורך מישור החוף לא רחוק מתל אביב. רשות בת ים בשיתוף החברה להגנת הטבע משקיעות מאמצים רבים בהפיכת העיר בת ים לעיר עירונית בעלת איכות חיים גבוהה. רשויות בת ים שואפות להפוך את העיר לעיר ירוקה, עיר אקולוגית המזמינה פרחים ובעלי חיים. 
לאחרונה נעשה ניסוי טבע בעיר בת ים שנועד להפוך את העיר לעיר הפרפרים הראשונה בישראל. כיום נמצאים בבתים 15 מיני פרפרים והשאיפה היא להכפיל מספר זה. בעיר בת ים יודעים כי פרחים ופרפרים הם סימן ליופי ואיכות חיים ירוקה שלעיתים נדחקת הצידה בשגרת החיים העירונית. כחלק מניסוי זה נשתלו ברחבי העיר מאות אלפי צמחים ופרחים. כפי שאתם אולי יודעים פרחים מושכים אליהם פרפרים בעזרת הצבעים היפים והאטרקטיביים שלהם. כשהפרפרים רוכנים על הפרח מתרחשת האבקה וכך הפרחים יכולים להתרבות.
החברה להגנת הטבע יוזמת פרויקטים נוספים בעיר בת ים וסביבותיה. אחד מהפרויקטים המעניינים הוא פרויקט גינון קהילתי בעיר בת ים. במסגרת הפרויקט נפגשו עולים חדשים מאתיופיה וטיפחו גינה חקלאית. פרויקט מיוחד זה מדגים כיצד טיפוח צמחים ופרחים מחזק את הקשר בין אדם ואדם ובין אדם וסביבתו.
כמו כן אם אתם נמצאים בסביבת בת ים ומבקשים לראות פרחים, תוכלו לבקר במצוק בת-ים במשך כל השנה וליהנות ממבחר של פרחים פורחים כמו חבצלת החוף, ארכובית, ציפורנית ורבים ויפים אחרים.

משלוחי פרחים בת ים דרך האתר

אם אתם מעוניינים להזמין משלוח פרחים מיוחד וצבעוני לעיר בת ים וסביבתה, אנו מציעים לכם לבקר בגלריה המושקעת שלנו ולהתרשם מהסידורים המיוחדים שהכנו עבור יקיריכם. תוכלו לבחור זר פרחים המתאים לכל אירוע, אם ליום הולדת, יום אירוסין או אף לומר למישהו שהתגעגעתם אליו. בחנות הפרחים האינטרנטית שלנו תוכלו לבחור ממבחר הזרים שלנו וגם ממגוון זרים מתוקים זרי כלה , סידורי פרחים, קישוטי רכב, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשוטט לכם להנאתכם באתר שלנו שהוא בנוי במיוחד בצור קלה ופשוטה עם תמונות גדולות שתוכלו לראות בדיוק איזה זר פרחים אתם מזמינים ולקטוף לכם את הזר שחפץ ליבכם, ממש כמו בחנויות הפרחים של פעם בלי אתרים מתווכים הקוטפים עמלה מכל הזמנה אנו גם שולחים משלוחי פרחים בראשון לציון .