10 טיפים לזר כלה מושלם

כלה שרוצה להיראות מושלמת ביום חתונתה חייבת לחשוב על הדברים הקטנים ולשים לב בעיקר לזר שאיתו היא צועדת לחופה. הנה 10 טיפים שיבטיחו כראוי ערב בלתי נשכח:

1. בחרי זר פרחים לפי הטעם האישי שלך

על טעם וריח אין מה להתווכח וביום חתונתך גם אין סיבה. בחרי זר פרחים לכלה שמשקף את האופי שלך בצורה הטובה ביותר. אם את אוהבת סטייל ואקסקלוסיביות, זר לבן ייתן מענה מקיף. במידה ואתם מעדיפה את המראה הפשוט, אל תחששי לשזור פרחים נגישים בצבעים בהירים.

2. התאימי זרי כלה למיקום החתונה

חתונה בגן אירועים תתאים לזר שבו הצבעים השולטים עם צהוב או חום, לעומת חתונה במקום פתוח שאליה כדאי להגיע עם זר קאלות לבנות או אפילו סחלב לבן בודד.

3. שלבי זרי פרחים עם התסרוקת

המראה של כלה ביום חתונתה נקבע לפי השמלה, התסרוקת והזר. רק שיתוף פעולה בין האלמנטים הללו יגרום לך להיראות בשיאך. היתרון הוא שניתן לשלב זרי כלה עם כל תסרוקת ולכן שום דבר לא אמור למנוע ממך להגשים את החלום.

זר פרחים ניוחד לכלה

4. השתמשי בפרחים טריים שנשזרו ביום החתונה

אל תסתפקי בזרי כלה שנשזרו מראש. השתמשי רק בפרחים טריים וכך תוכלי להבטיח את העמידות שלהם לכל אורך האירוע.

5. הזמיני את הפרחים לזר לפחות שבוע מראש

על אף הסעיף הקודם, זכרי שאת ההזמנה עצמה של הפרחים המיועדים לזר תצטרכי לבצע לפחות שבוע מראש. כך תמנעי עוגמת נפש ומצב של חוסרים. בחרי זרי פרחים לאחר שתחליטי כיצד לעצב את הכלה ואיזו תסרוקת לעצב. עדכני את נציגי חנות הפרחים והשאירי מקום לשינויים והתאמות נוספות.

6. היזהרי ממראה עמוס

מתכננת להיכנס לחופה עם זר ביד ועם זר לראש? תני עדיפות לצבעים נייטראליים כדי למנוע מראה עמוס שגם יגרע תשומת לב מהשמלה.

7. השיגי מראה עדין עם סיכה

אחד השילובים היפים ביותר לכלות הוא בין זר לראש, זר ליד וסיכה לשיער. כך תוכלי להשיג את המראה העדין שתמיד רצית ולסובב אחרייך את כל ראשי האורחים באולם.

8. בחרי זר כלה לפי מבנה הגוף שלך

מבנה הגוף הוא פקטור משמעותי בהתאמת זר פרחים לכלה. נשים נמוכות צריכות להגיע עם זר קצר, בעוד גבוהות יעדיפו זר ארוך עם שובל מסרטים ותוספות.

9. אל תפחדי ליצור מראה מקורי

שלבי בין פרחים כמו רוזמרין, לבנדר או ענפי זית ותוכלי ליצור מראה מקורי. אל תפחדי מזה ותני לעצמך דרור וחופש.

10. בחרי זר פרחים חזק ועמיד

אל תשכחי שביום החתונה את צפוייה לעבור בין מקומות בתנאי מזג אוויר שונים, לכן הזר צריך להיות עמיד וחזק. התאימי זרי כלה לפי מיקום החתונה והתייעצי עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.