שזירת פרחים – אמנות מהטבע

מתנות מקוריות שמייצרים על ידי שזירת פרחים מקצועית

כשאתם נכנסים לחנות פרחים ובוחרים זר מרהיב של פרחים צבעוניים מהמגוון, דעו שלא די בחיבור פשוט בין כמה גבעולים וצמחים, כדי להכין את יצירת האמנות הזאת. שזירת פרחים היא אכן מלאכה אמנותית של ממש והמקצועיות בתחום הזה חשובה מאוד, בעיקר על מנת לייצר זרים שנראים טוב ונשמרים במצב אידיאלי לאורך זמן. יידע בשזירה של פרחים יכול להיות המפתח לתוצרים שאינם בהכרח זרים רגילים, למשל הכנת סידורים אלגנטיים שמתאימים כקישוט בבית או באירועים וכן בקיאות במגוון של דרכים יצירתיות לשלב פרחים יפים וצמחייה באופן אמנותי, לפי דרישה ובהתאם לרצון הלקוח.

 

שזירת פרחים

איפה לומדים שזירת פרחים?

ניתן לקבל את היידע בשזירת הפרחים הן באופן פורמלי, במוסדות שמציעים קורסים ייעודיים לכך – והן באופן לא פורמלי מתוך צפייה בשוזרים אחרים וצבירת ניסיון בשטח. יש להניח שמי שמזמין באופן קבוע זרי פרחים מהחנות, יכיר כבר את הדרך המקובלת לשלב בין פרחים מסוגים שונים ואם היתה ניתנת לו ההזדמנות, ייתכן שגם יכול היה בעצמו להכין זר לא רע בכלל.

עם זאת, רק שוזרים שמבינים לעומק כל פרח ופרח ואת מאפייניו, יודעים עד לאיזה אורך כדאי להשאיר את הגבעול ואילו פרחים מתאימים זה לזה בהיבט של אורך החיים לאחר הקטיפה מהאדמה. אנשי מקצוע המיומנים בעבודה יוכלו לייצר זרים מקצועיים ממש, שהם לא רק יפהפיים אלא הם גם מוצר איכותי שמחזיק מעמד לפחות כמה ימים, כזה שלקוחות שמחים לרכוש לעצמם ובעיקר להעניק לאחרים.

מתנות שעשויות מפרחים – כיף להעניק ולקבל

 מלבד זרי פרחים שהם ללא ספק הדרך המקובלת והפופולרית ביותר להיעזר בשירותי שזירה, ישנן עוד אפשרויות להעניק פרחים מבלי להניח אותם באגרטל. אחת מהן היא, למשל, סידור פרחים חגיגי שמונח בקופסה, לצד תשורה אחרת כמו יין או מעדני בוטיק שונים כגון ממרחים, שמן זית ועוד. הענקת מתנות שפרחים הם חלק אחד מהם אך לא העיקר, נותנת מקום של כבוד הן לפרחים עצמם והן לשילוב בין שלל החלקים האחרים – מה שקוסם במיוחד לאנשים שאוהבים להיות מופתעים וליהנות מכמה וכמה "מתנות קטנות" בו זמנית.

העשרת הזר באמצעות שילוב של אלמנטים לקישוט

שילובי הגוונים הם אלו שמייצרים את היופי בזרי פרחים, לכן אנשים בדרך כלל יעדיפו לשלוח זרים שבהם יש פרחים בכמה וכמה צבעים. מלבד הפרח עצמו, גם צמחים ועלים וכן פרחים קטנטנים שמיועדים להעשרת הנפח, יישזרו יחד ויעניקו את המראה המרשים הסופי שייעטף בצלופן ויישלח למען הרצוי.

אם תרצו להפוך את הזר לעוד יותר יפה ומעניין, תוכלו לבקש תוספת של אלמנטים המיועדים לקישוט, שניתן להשיג בחנות פרחים מקצועים והמתאימים לשילוב בזרי פרחים – כמו בובות קטנטנות, דגמי פרפרים ואפילו ממתקים ושוקולדים. ההפתעה והשמחה שיורגשו אצל המאושרים שיקבלו את המתנה שלכם, בוודאי יהיו גדולות במיוחד.