סידור פרחים

סידור פרחים לקישוט אירוע משפחתי בבית

על מנת להפוך חגיגה ביתית לאירוע ברמה גבוהה, יש לתכנן אותה בקפידה ולוודא שהדקורציה סביב שולחן הסעודה ובשאר חללי הבית – מתאימים לאווירה שאתם מנסים לייצר. סידורי פרחים מעוצבים יכולים לשפוך אור ולהוסיף יופי לאירוע כזה, בעיקר אם מתאימים את הגוונים של הפרחים והצמחים אל פלטת הצבעים שבה משתמשים בבחירת המפיות, המפות, הכלים ויתר האלמנטים המיועדים לאירוח. בחירת סידור פרחים צריכה להיעשות הן לפי הצבע, כאמור, אך גם בהתאמה לכמה פרמטרים נוספים שכדאי להכיר.

 

סידור פרחים

שילוב של פרחים באירוע – כל הדרכים

את אותו שילוב של פרחים ניתן לשזור למעשה בכמה אופנים:

  1. זר פרחים סטנדרטי שמניחים בתוך אגרטל – המונח על השולחן או על מדפים או שידות בצד.
  2. סידור פרחים גדול או קטן שמעוצב בכלי מתאים – שניתן לשלב במקומות שונים.
  3. פרחים שמפוזרים באופן חופשי על השולחן – שמתפקדים כאלמנט קישוטי, מוסיפים צבע ומשתלבים נהדר עם מפה חלקה ללא הדפסים.

כל אחת מבין הדרכים היפהפיות הללו ליהנות מפרחים באירוע, יכולה להפוך את הבית שלכם לחגיגה צבעונית ומלאת ניחוח נעים, עוד הרבה לפני שהסעודה תתחיל. עם זאת, לא בכל אירוע תוכלו להציב סידורי פרחים ענקיים וייתכן, למשל, שלהניח כמה זרי פרחים באגרטלי זכוכית יהיה פחות מתאים בהיבט העיצובי.

כדאי להתייעץ עם עובדי החנות שממנה אתם רוכשים את הפרחים, באשר למבנה הבית שלכם, מיקומה של החגיגה עצמה – אם בסלון או במרפסת, למשל – וכך למצוא את הדרך הנכונה ביותר להכניס את היופי הזה הביתה ולהעניק חוויה נהדרת ופרחונית לכם ולמוזמנים שלכם. סידור של פרחים צבעוניים שאיננו מצריך שימוש במים, בדרך כלל ייתן מענה מושלם מבחינה אסתטית ויתאים להצבה כמעט בכל איזור בבית.

איך אפשר להביא סידור פרחים מרשים וגדול עד הבית?

אם בחרתם בסידור פרחים מרהיב וגדול במיוחד בחנות, ייתכן שתבינו במהרה שלהביא אותו עד למקום שבו מתקיים האירוע – זהו אתגר שאין ביכולתכם להתמודד עמו בכוחות עצמכם, בעיקר אם אין לכם רכב פרטי. משלוח מחנות איכותית יהיה הפתרון הנכון במקרה הזה, כאשר חשוב שהוא יכלול שירות אדיב כמובן וגם יתבצע בצורה מקצועית, כלומר שהרכב שבו יובל הסידור יאפשר תנאים אופטימליים לפרחים עצמם.

אם אתם מתגוררים במרכז למשל, תוכלו להקיש משלוחי פרחים רמת גן או תל אביב – בהתאם למקום המגורים שלכם – וכך למצוא את הסניף הקרוב ביותר ליעד שאליו הפרחים צריכים להגיע. בצורה כזאת גם תחסכו בדמי המשלוח וגם תאפשרו לסידור הפרחים עצמו לשהות בדרכים במשך זמן מינימלי.

הדירה קטנה מאוד – איך ניתן לשלב פרחים מבלי ליצור עומס?

ניתן להזמין סידורי פרחים קטנים במקום זר אחד גדול: בדירה קטנה שבה גם סעודה של משתתפים ספורים הופכת את המקום לצפוף, כדאי לבחור את הסידור עוד יותר בקפידה ולוודא שלא נוצר עומס יתר מבחינה ויזואלית. כמה זרים נמוכים או סידורי פרחים מינימליסטיים, יוסיפו את הצבעוניות הדרשת וישתלבו בצורה מושלמת עם יתר הריהוט והאביזרים, שתכינו לכבוד האורחים שלכם.