משלוח זרי פרחים – הכללים המנצחים

קניית זר פרחים היא מחווה מקסימה ומיוחדת עבור מגוון אירועים שונים, החל מאירועים משמחים דוגמת לידת תינוק או תינוקת חדשים ועד לאירועים מעציבים דוגמת פטירתו של אדם קרוב. בכל מקרה, נחמד ונעים מאוד לקבל זר פרחים אלגנטי וצבעוני.

אחת הנקודות החשובות ביותר בכל המנהג הזה של שליחת זר פרחים לאדם קרוב ואהוב, נקודה שרבים אינם נותנים עליה את הדעת, היא החשיבות העצומה של משלוח איכותי ומקצועי. פרחים אינם עוד סחורה שניתן לזרוק ולטלטל בלי התחשבות, במיוחד כאשר מדובר בזר שזור אשר אנו רוצים כי יישמר וישמר את מראהו הכללי גם לאחר שעבר משלוח. מהן הנקודות החשובות במיוחד אשר יהפכו משלוח פרחים למקצועי ומנצח?

שמירה על שלמות ויציבות הזר בהעברה – מקום מקצועי אשר שולח זרי פרחים על בסיס קבוע ויודע בדיוק כיצד לעשות זאת, יקבע בצורה נכונה ויציבה את זר הפרחים בעת המשלוח, כך שהזר לא יטלטל יתר על המידה או ייזרק מצד לצד בארגז של הקטנוע או בחלק האחורי של מכונית המשלוחים. כך, ניתן לשמור על שלמות הזר כפי שהייתה כאשר רק סודר, ולגרום לו להיראות כאילו הרגע שזרו אותו, וכאילו הוא כלל לא נקנה ונשלח.

טמפרטורה נכונה – יש להקפיד לשמור את הזר בטמפרטורה נכונה, בטווח הרצוי, הן בזמן שהוא ממתין למשלוח, הן בזמן המשלוח עצמו והן לאחר שהוא הגיע לידי הלקוח. טמפרטורה גבוהה מדי תגרום לפרחים להתחיל ליפול ולקבל מראה נבול, בעוד טמפרטורה נמוכה מדי יכולה ליצור אצל הפרחים תופעות בלתי רצויות אחרות. בעוד ניתן לפצות על טמפרטורות מעט גבוהות לאחר ההגעה לבית הלקוח עם מים והחזרה לטמפרטורה טובה (טמפרטורת חדר נעים וממוזג), הזר לא ייפגם כלל רק אם שהה בטווח הטמפרטורות הבלתי רצוי לאורך זמן קצר בלבד.

זר פרחים ורדים רומנטי

להימנע גם מפגעי מזג אוויר אחרים – בנוסף לטמפרטורות, יש להימנע כמובן מחשיפה לפגעי מזג אוויר אחרים בעת המשלוח, דוגמת שמש ישירה חזקה, רוח חזקה, גשם ישיר או ברד וכד'. מפגעים אלו עלולים להרוס את הזר עוד לפני שהגיע לבית הלקוח ומקום מקצועי יידע להימנע ממצבים מסוג זה בעת המשלוח.

שימור גם לאחר ההגעה לבית הלקוח – מי שמעוניין לשמר את זר הפרחים במצב אופטימאלי ואסתטי יצטרך לדאוג לתנאים מתאימים גם בביתו, לאחר שקיבל את משלוח הזר ולפני שהוא מוסר אותו לאדם אליו הוא מיועד. יש להחזיק את הזר בחדר ממוזג בטמפרטורה נוחה, להחליף מים מדי יום או יומיים, לשמור שלא תהיה על הזר רוח ישירה מהחלון או מהמזגן וכד'.

זר פרחים כתום

לסיכום, משלוח פרחים נכון ואיכותי חשוב לא פחות מאשר סוג הפרחים המרכיבים את הזר או האופן בו הוא סודר. שמירה על כללים בסיסיים אלו בנוגע למשלוח ושימור הזר גם לאחר קבלתו, יבטיחו כי הזר יאריך ימים וישמור על אסתטיקה ואיכות לאורך כמה שיותר זמן.