טיפים להתאמת זרי פרחים לכל אירוע

זרי פרחים קובעים את האופי של האירוע לא פחות מהמקום, התאורה והעיצוב. לפרחים יש תפקיד והם יכולים להתאים למגוון רחב של אירועים. כדי להתאים את הזרים לאירוע כדאי להתחיל בהכנת שיעורי בית וקביעת סדר עדיפויות. יש לברר מה הגיל הממוצע של המוזמנים והאורחים, לנסות להבין מה יהיה מזג האוויר הצפוי ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר לקבל השראה מסידורי פרחים לאירועים ולהזמין משלוחי פרחים אישיים. המטרה העיקרית היא להעביר מסר שמתאים לאירוע ולנצל את הפרחים בתור אלמנט דקורטיבי שקשה להתעלם ממנו.

אירועים פרטיים ואינטימיים לדוגמא צריכים להיות מלווים בזרי פרחים בצבע לבן. מי שחוגג יום הולדת או יום נישואים עם בני זוג יכול לצרף ורדים אדומים למתנה, או להעניק זר פרחים מרשים המורכב כולו מורדים ורודים שמסמלים רומנטיקה. פרחים לבנים יתאימו גם הם לאירועים מן הסוג הזה בגלל שהם נייטראליים. אפשר לשלב אותם בימי הולדת בכל הגילאים ולצרף אליהם ברכה אישית.

פרחים לבנים

אירועים עסקיים וקבלת פנים

זרי פרחים יוצרים תדמית לאירוע והם מתאימים גם לקבלת פנים יוקרתית. אפשר לשדר צניעות, קלאסיקה וסולידיות עם פרחים לבנים וסגולים, או ליצור מוטיב מקשר על גבי ההזמנה ולבחור בהתאם את הפרח לאירוע עצמו. באירועים נועזים ובקבלת פנים עסקית למשקיעים ניתן להראות חשיבה ליברלית באמצעות שימוש בצבעים אדומים.

אפשר להשתמש בפרחים כדי לסמל את שביל ההליכה ולחסוך את הצורך בשלטים. פרחים כאלה יתאימו לקבלת פנים בחתונות קטנות, באירועי בר מצווה ובת מצווה וגם בהרצאות וכנסים. התאמת הזר נקבעת כמובן לפי הטעם האישי של מפיקי האירוע, אך חשוב להביא בחשבון את התפקיד הפונאציונאלי שלהם. כך ניתן לשלב בין הערך האסתטי של הפרחים לבין המיקום בו מעוניינים להניח אותם.

פרחים לאירועים

תקציב וכמות הפרחים

התאמה של פרחים לאופי האירוע לא אמורה לפגוע במסגרת התקציב. אפשר לקבל הצעת מחיר מסודרת על סוגים שונים של פרחים, להשוות בין חנויות פרחים ולהשתמש במבצעים והטבות של רכישה דרך האינטרנט. כדאי לעצב את האירוע עם מספיק פרחים שימשכו תשומת לב ויעבירו את המסר הרצוי. באירועים פרטיים ועסקיים אין סיבה לפשרות ויש לעשות הכל על מנת להבטיח שימוש בפרחים טריים. הטיפ בהקשר הזה הוא גם להתייחס לתנאי מזג האוויר ולהתאים את הפרחים להבדלים בין אירועים במקומות סגורים ופתוחים.

טיפ אחרון ולא פחות חיוני הוא להימנע מעודף צבעים. אסור להגזים בכמויות הפרחים ויש להישאר עם אצבע על הדופק על מנת להתאים אותם לשאר פריטי העיצוב בחלל. הפרזה תגביל את תנועת האורחים ותיצור אווירה חנוקה. מומלץ לחשוב על הפרחים כחלק מהאירוע כולו, ולא רק באופן נקודתי. זהו הסוד לשימוש נכון בפרחים גם באירועים קטנים כמו חתונות ובר מצווה, וגם באירועים עסקיים, קוקטיילים ומסיבות.