חנויות פרחים בעידן המודרני

נדמה כי חנויות פרחים היו כאן מאז ומעולם. אנו רגילים, במיוחד תושבי הערים הגדולות לראות אותן בפינות של רחובות. אנו מייד מזהים אותן לפי האגרטלים הצבעוניים והצמחים שעומדים בכניסה לחנות
חנויות פרחים החלו לצמוח ביחד עם תהליך העיור. אם נלך קצת אחורה בהיסטוריה קל להבין כי בעבר לא היה צורך בחנויות פרחים: בשביל מה לגשת לחנות פרחים כאשר הפרחים נמצאים חופשי בטבע ובכמעט בכל מקום אליו הולכים? המצב השתנה מאז כשהחל תהליך המודרניזציה הערים נהיו יותר צפופות ומקומם של הפרחים הלך ונדחק . שטחים בהם גדלו כרים של פרחים נדחקו לשוליים או נעלמו כליל בשל בנייה של בתים, גורדי שחקים, קניונים, מפעלים ועוד.

מדוע נולד הצורך בחנויות פרחים?

ואכן, ככל שהעיר התפתחה מקומם של הפרחים והצמחים בסביבת המגורים שלנו הלך והצטמצם. אין זה אומר כי פרחים תפסו מקום קטן יותר בליבם של אנשים. רבים ביקשו להמשיך ליהנות מיופיים של פרחים אך לא יכולים היו לעשות זאת באותה קלות ומהירות כבעבר. הפרחים הפכו להיות פחות נגישים: צריך היה לצאת מהעיר בשביל לחזות בפרחים בטבע. ככל שהערים התפתחו החלה גם להתגבר המודעות לחסרונות שבקטיפת פרחי בר בשל היכחדותם של זנים רבים מעל פני האדמה. כך צמחו להן חנויות פרחים שענו למענה על הצורך של תושבי הערים לקבל ולהעניק זרי פרחים לעצמם ומכריהם. 

חנויות פרחים- הדרך להעניק מתנות

במשך הזמן חנויות פרחים הפכו להיות יעד אטרקטיבי לרכישת מתנות בישראל כמו בעולם כולו. זרי פרחים הינם מתנה פופולארית הניתנת כמעט בכל נסיבות: זרי פרחים ניתנים כמחווה רומנטית, כמתנה ליומולדת, מתנה לחולה או מתנות ליולדת . חנויות פרחים החלו להבין כי הדרישה למתנות היא גדולה והחלו להרחיב את ההיצע שלהן ולהציע בנוסף לזרי פרחים גם כלים דקורטיביים שמקשטים את הבית והגינה, בלונים, שוקולדים, יין, נרות ומוצרים נוספים. כיום רבים בוחרים להוסיף לזרי הפרחים תוספות כאלה ההופכות משלוח פרחים למקורי ומיוחד.

החנות המקוונת נולדת

לאחרונה, הטכנולוגיה הביאה לחידוש נוסף בתחום של חנויות הפרחים והוא חנויות פרחים ממקוונות. חנות פרחים מקוונת עובדת על אותו רעיון של חנות פרחים רגילה עם כמה יתרונות. מהם יתרונותיהן של חנויות פרחים באינטרנט?
בחנות פרחים אונליין ניתן לבצע הזמנה מהבית או מהמשרד מבלי לגשת באופן פיזי לחנות פרחים. כך ניתן לחסוך זמן וכסף שאנו בדרך כלל מבזבזים על עמידה בפקקים, מציאת חנייה וכו'.
הזמנה של פרחים אונליין יכולה להתבצע בכל שעות הממה. כך יכול מי שמעוניין לשלוח זר פרחים לבחור את המתנה בזמן הפנוי , בשקט וברוגע. 
בהזמנה אונליין של זרי פרחים לא צריך לסמוך על טעמו של המוכר. במקרה זה ההזמנה היא לא עיוורת כמו בטלפון. 
לבסוף כדאי לדעת כי העלויות של זרי פרחים בחנויות פרחים באינטרנט הן לרוב זולות יותר בהשוואה לחנות פרחים רגילה.