זר מתוק – מתנות מתוקות, מיוחדות ומרגשות

מתנה מהסוג של זר מתוק מתאימה למגוון רחב של אירועים וסיטואציות. הזר מורכב ממתקים, שוקולדים, פרלינים וסוכריות ואין מישהו שיסרב לקבל אותו. אפשר לשלוח את הזר ישירות לביתו של אדם קרוב ולצרף אליו כרטיס ברכה. ניתן גם לשלב זרים מתוקים עם זרי פרחים ולהביע מסירות, נאמנות ואהבה. התקציב עבור משלוחי פרחים וזרים מתוקים לא אמור להיות גבוה יותר מכמה מאות שקלים, אך לתוצאה יש השפעה לשנים רבות.

זר מתוק הוא גם מתנה מתוקה ומרגשת עבור נשים אחרי לידה או בני משפחה בבתי חולים. את הזרים מזמינים ישירות דרך אתרי האינטרנט של החנויות המובילות או ביצירת קשר טלפוני. מי שגר באיזור המרכז לדוגמא יכול להזמין פרחים בחולון או בתל אביב, לעומת מי שגר בצפון שיזמין סוגים שונים של משלוחי פרחים לבית החולים בחיפה, בחדרה וכן הלאה. הזר מגיע במהירות גבוהה ואפשר לפתוח איתו את הבוקר עם חיוך.

איך בוחרים זרי פרחים או זרים מתוקים ?

בחירה של זרי פרחים רגילים או זרים מתוקים עשויה להיות משימה מורכבת. קודם כל, חשוב להתאים את הזר למקבל המתנה ולאופי האירוע. באירוע סולידי כמו יום הולדת או קידום בעבודה ניתן לרכוש זרים לבנים ולצרף זר מתוק על טהרת שוקולד החלב. באירוע יוצא דופן כגון שחרור מבית חולים אחרי לידה, חתונה או בר מצווה, כדאי להשקיע בזר גדול ולא לשכוח לצרף ברכה מכל הלב.

בחירה בזרי פרחים עם או בלי ממתקים תלויה גם בעונות השנה. מומלץ להתייעץ עם נציגי חנות פרחים לפני שבוחרים זר מסוים, או לאסוף מידע באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות. זר טרי, צבעוני וריחני יכול להיות המתנה המושלמת לגברים ונשים. השאלה היחידה מבחינתכם היא איזה סוגי פרחים יתאימו לשילוב בתוך הזר ומה יעניק לו את הערך המוסף.

                                    זר מתוק

כך תרגשו את מקבל המתנה עם משלוח פרחים עד הבית

רוצים לרגש אדם קרוב ולשלוח אליו זרי פרחים ומתוקים עד הבית? כדאי שתבדקו קודם כל את הפרטים הקטנים. בררו עם נציגי חנויות פרחים תוך כמה זמן ניתן לבצע את המשלוח, מה עושים במקרה שבו אין אף אחד בבית והאם ניתן לקבל החזר במקרה של תקלות או בעיות בלתי צפויות. כתבו באופן אישי את הברכה שאותה אתם מתכננים לצרף לזר והחליטו האם להוסיף מתנה. האפשרויות המומלצות כוללות הענקת זר פרחים עם שובר אקסקלוסיבי, כרטיס טיסה לחו"ל או תכשיט. בקטגוריה של מתנות צנועות יותר תוכלו לשלב את זרי הפרחים עם כרטיס לסרט והזמנה זוגית ליום כיף.

לסיכום, זרים מתוקים פותחים בפניכם מגוון רחב של אופציות. הפתיעו בני זוג, חברים, משפחה וקולגות עם זרים כאלה ולא תתחרטו. בחרו את הזר שמתאים לאופי האירוע ואת השליח שייתן את המתנה.