זר מתוק – מחפשים מתנה מתוקה?

בתחום משלוחי פרחים נולדה לה תופעה פופולארית חדשה – זר מתוק. זר מתוק, בניגוד לזר הפרחים המסורתי אינו מורכב מגבעולי פרחים הנקטפים בשדות או לפחות לא רק מגבעולי פרחים : זר מתוק עשוי לרוב משוקולדים איכותיים ושאר מיני מתיקה כמו סוכריות על מקל. בחלק מהמקרים שוקולדים או מיני מתיקה אחרים נשזרים בין גבעולי הפרחים הרגילים והופכים כל זר שוקולד לשילוב מפתה של ריח וטעם. אין פלא אם כן שהפופולאריות של זרים מתוקים רק הולכת וגואה – מי מאיתנו לא אוהב שוקולד?

זר מתוק – אל תנסו להשקות אותו

אם תבקרו בחנויות פרחים איכותיות תמצאו מבחר של זרים השוכנים להם בין זרי הפרים הרגילים – אלו הם זרים מתוקים. בדרך כלל אנשי מקצוע המתמחים בשזירת פרחים מעצבים זרים מתוקים מתוך המבחר העצום של שוקולדים, פרילנים, סוכריות בשילוב של פרחים ריחניים ויפה מראה. התוצאה היא זר מתוק צבעוני וטעים שאי אפשר לעמוד בפניו.

משלוחי פרחים בחנות מקוונת – ניתן להחליף זר פרחים מסורתי בזר מתוק
חנויות מקוונות מציעות מבחר של זרים מתוקים גם באינטרנט. דרך האינטרנט תוכלו לשלוח זר מתוק תל אביב לכל קצוות הארץ מבלי לעזוב את הבית. לרוב מופיעה קטגוריה בשם זר מתוק תחתיה ניתן למצוא תמונות ומפרט מוצר כך שתדעו בדיוק מה אתם שולחים וכמה המתנה תעלה לכם.
ברוב המקרים בה תבקרו בחנות פרחים מקוונת תעמוד לרשותכם בחירה בין זר מתוק בגדלים שונים. זרים מתוקים נבדלים בכמות הממתקים, בסוג הממתקים ובאיכותם ועל פי פרמטרים אלה נקבע מחירם.

המתנה המושלמת: זר שוקולד ופרחים

כיום, ניתן לשדרג את זרי הפרחים בצורות שונות. חנויות פרחים ברשת האינטרנט מציעות ללקוחותיהן מוצרים נוספים שיכולים להתלוות לזר פרחים ולהפוך אותו לעוד יותר מיוחד. ניתן להוסיף לזר פרחים בלונים, כלים מעוצבים לבית או יין למשלוח פרחים רומנטי. רבים בוחרים במוצרי מזון כמו זרי פירות. קיים מבחר רחב של עיצובים וטעמים. כיצד בוחרים את סגנון הזר ואת התוספות הנלוות אליו?

כמו בכל משלוחי פרחים כדאי להתאים את הסגנון העיצובי של הזר ואת התוספות שמגיעות איתו למקבל הזר (מין, גיל, אופי הקשר עימו) ולנסיבות האירוע. חלקם של זרים מתוקים יעוצבו בסגנון מכובד המתאים לאירועים חגיגיים כמו חתונה ובר מצווה בעוד שאחרים יהיו יותר קלילים ובלתי רשמיים. כמו תמיד חשוב להתאים את הסגנון של זר מתוק לאופי האירוע ולאופי מקבל המתנה. כך למשל, לאנשים מבוגרים יותר, יש כאלה שיעדיפו לשלוח זרי פירות במקום זר שוקולד ולילדים יבחרו לקנות זר ממתקים שמכיל סוכריות מתוקות וצבעוניות.