זר מתוק – המתנה המושלמת ליולדת

אישה אשר זה עתה עברה לידה זכתה כמובן במתנה הגדולה ביותר בעולם – תינוק או תינוקת קטנים וחדשים אשר יצטרפו למשפחה. אך הלידה יכולה להיות גם חוויה קשה, פיסית והרבה פעמים גם נפשית. כך או כך, גם אם אותה אישה עברה לידה קלה ומהירה יחסית, נרצה לשמח אותה ולהביא לה משהו קטן ונחמד אשר יהפוך את החדר במחלקת היולדות למעט צבעוני יותר, ויכניס אווירה חגיגית נעימה.

זרי פרחים הם מתנה פופולארית במחלקות היולדות כמובן, וניתן לבחור בין מגוון עצום של אפשרויות בתחום. אפשרות נוספת, אשר הופכת פופולארית ואטרקטיבית במיוחד כאשר מדובר במתנת אחר לידה, היא זרים מתוקים. כפי שמיד ניווכח, זר מתוק נותן את הצבעוניות והחגיגיות של זר "רגיל", אך נותן דבר נוסף – ממתקים או שוקולדים טעימים.

זר המשלב אסתטיקה וצבעוניות עם טעמים שכולם אוהבים

זר הפרחים הפך פופולארי כל כך בעיקר מפני שהוא ממלא את החדר בצבעוניות וחגיגיות המורגשת מיד כאשר נכנסים. במקרה של זר מתוק, כזה המכיל גם פינוקים טעימים, אנחנו למעשה זוכים באלמנט נוסף – הזר לא רק צבעוני וחגיגי, הוא גם טעים. כמעט כולם אוהבים שוקולדים משובחים והפתעות מתוקות אחרות, כך שהזר המתוק הופך לאטרקציה של ממש, גם ובעיקר כאשר מגיעים אורחים צעירים, ילדים וילדות. הזר כבר לא שם רק על מנת להכניס צבע וחגיגיות לחדר בית החולים בו שוהה היולדת, הוא כבר הופך לחלק פעיל משגרת אירוח האורחים, לחלק טעים החביב על כולם, מקטנים ועד גדולים.

זר מתוק משוקולד, ממתקים או פירות

ניתן להזמין כיום מגוון רחב כאמור של זרים מתוקים ליולדת (או לכל מאורע אחר), וכך אנו יכולים להתאים את הזר המתוק שאנו מזמינים לטעם האישי של אותה יולדת אותה אנו מעוניינים לשמח.

בין האפשרויות הרבות העומדות בפנינו נוכל לבחור בין סוגים רבים ושונים של זרים מתוקים הבנויים על בסיס שוקולדים (סוגים שונים של שוקולד או אותו סוג, שוקולד "בונבוניירות", שוקולדים באריזות כחולות או וורודות לפי מין היילוד ועוד…). גם זרים מתוקים על בסיס ממתקים הם פופולאריים מאוד, כאשר גם בתחום הממתקים נוכל למצוא זר מתוק בגוונים "נשיים" יותר דוגמת וורוד או סגול (להולדת בת) או ממתקים בגווני כחול וירוק (להולדת בן. במקרה של לידת תאומים "מעורבים" (בן ובת) אפשרת להזין כמובן זר משולב…

עבור מי שמעדיפה מתוקים טבעיים יותר, זרי פרות יהוו פתרון מצוין – זר מקושט וצבעוני המכיל מפירות העונה – טעימים, בריאים וגם יפים, מושלמים למלא בניחוח פירותי את החדר בבית החולים, כך שליולדת יהיה גם משהו להציע לאורחים המגיעים לבקרה לאחר הלידה.

ניתן גם למצוא זרים מתוקים משולבים כמובן, כאלו המכילים למשל ממתקים ושוקולדים וכד'.

כל מה שתרצו על פי העדפותיכם ועל פי העדפתה של היולדת המאושרת.

 לצפייה במגוון הזרים המתוקים שלנו לחצו כאן