גלגל אבל כבוד לנפטר

גלגל אבל יכול להביע השתתפות בצער ורצון להציע נחמה. גלגל אבל שייך לקטגוריית זרי אבל ויכול להקל במעט את צערם של בני משפחה שאדם יקר ואהוב מקרבם הלך לעולמו. בשעת אבל לעיתים קרובות קשה מאוד להביע במילים את הרגשות שאנחנו רוצים להביע. הנחת גלגל אבל היא מחוה מרגשת שיכולה להביע את תנחומינו, לעיתים יותר טוב ממילים.

אנחנו מודעים לרגישות הרבה ולמשקל הנפשי שכרוכים בארגון ובהשתתפות באירועי אבלות לזכרו של אדם קרוב ואהוב שהלך לעולמו. אנחנו מתחייבים לעשות את כל המאמצים הנדרשים בכדי להיות לצידכם ולסייע לכם לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבורכם להביע את צערכם. אתם מוזמנים לבחור גלגל אבל מתוך המגוון שלנו שיביע בצורה הטובה ביותר בעיניכם את המסר שברצונכם להעביר לאדם האהוב שהלך לעולמו ולמשפחתו. מומלץ להתאים את הזר שאותו אתם בוחרים לשלוח למשפחת הנפטר למידת הקרבה שלכם אליו, ולקחת בחשבון גם שיקולים נוספים. אנחנו נשמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור את גלגל האבל המתאים עבורכם, גלגל אבל שיתאים לכם ולמידת הקרבה שלכם אל הנפטר או הנפטרת ואל המשפחה. גלגל אבל שניתן להזמין אצלנו הוא דרך ראויה ויפה להביע את האהבה והתמיכה שלכם בשעה קשה זו.

גלגל אבל של פרחי חן

אנחנו בפרחי חן מודעים היטב לכך שאלו זמנים קשים עבור כל המעורבים, ולכן חשוב לנו להקל עליכם את התהליך עד כמה שניתן. בתור חנות פרחים משפחתית עם ניסיון של שנים רבות, אנחנו מסתכלים על המטלה של הכנת גלגל אבל ברצינות רבה. חשוב לנו מאוד להיות לעזרכם בתקופה זו ולסייע לכם ככל שנוכל וככל שניתן. כשמזמינים גלגל אבל, חשוב שמי שמטפל בסידור הפרחים יהיה מיומן, זהיר ובעל ניסיון. חשוב שגלגל האבל יראה אלגנטי ומכובד ככל הניתן. חשוב שהטיפול בגלגל האבל ייעשה באופן אישי, אחראי ומכבד. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאצלנו בפרחי חן גלגל האבל שלכם יקבל את היחס הטוב, הסבלני והאחראי ביותר לו ניתן לצפות. את גלגל האבל אפשר לשלוח לבית העלמין, לבית המשפחה, למקום העבודה או לכל מקום אחר שתבחרו. גלגלי האבל שלנו הינם מרשימים ואלגנטיים, יפים ומכובדים, ומצד שני לעולם אינם צעקניים או צבעוניים מדי. ניתן למצוא אצלנו גלגל אבל ראוי לשעה קשה שכזו, גלגל אבל שיביע בצורה מכובדת את צערכם.

שליחת פרחים לצורך ניחום אבלים הינה מסורת ארוכת שנים. פרחים יכולים להביע קשת רחבה של רגשות במהלך מעגל החיים, ולמרבה הצער אנחנו פוגשים בפרחים גם בבואנו להיפרד מאדם יקר ואהוב. בחירת גלגל אבל מתאים וראוי בשעה קשה זו יכולה להיות, מטבע הדברים, משימה לא קלה. אנחנו בפרחי חן נעשה ככל שביכולתנו בכדי לפחות להקל עליכם את ביצוע המלאכה של בחירת ושליחת גלגל אבל. נהוג להזמין גלגל אבל מכובד לצורך ניחום אבלים, וגם בימי זיכרון

אתם מוזמנים לבחור גלגל אבל מתוך המבחר שאנחנו מציעים, או ליצור איתנו קשר בטלפון ולקבל סיוע אישי מהצוות המסור שלנו. שלא תדעו עוד צער.