סידורי פרחים – הדרך לשדרוג אירוע בפרחים

סידורי פרחים הם הדרך בה יצירתיות האדם והטבע משתלבים לכדי יצירת מראה מרשים בעזרת פרחים הכובש את העין והלב. כאשר מציבים סידור פרחים בחדר הצבע וההידור מייד תופסים את העין ומושכים תשומת לב.

מלאכת סידור פרחים

במחלקה של סידורי פרחים כל חנות פרחים מפתחת סגנון אישי משלה, קלאסי , מודרני או שילוב של שני הסגנונות. אין ספק כי סידור פרחים הינו אומנות השמורה לאנשים מסוימים ולא לכל אחד.
כל חנות פרחים מעסיקה אנשי מקצוע המיומנים בשזירת זרי פרחים לכדי סידורים מיוחדים אשר מושכים את העיניים . בניגוד לתחומי מקצוע אחרים נדרשת כאן מיומנות בעבודה בידיים , יצירתיות, ידע בטיפול בפרחים ועין לצבעים. אם תבקשו לקנות זרי פרחים של ורדים אדומים למשל מחנות פרחים ברמת גן או בתל אביב, לא יימצאו הבדלים רבים בין חנות פרחים אחת לשנייה . עם זאת, במקרה של סידורי פרחים מדובר על עניין שונה לחלוטין וכמעט כל חנות פרחים מקצועית מתהדרת בסגנון ייחודי משלה בקטגוריה זאת. סידורי פרחים הם בדרך כלל בעלי מראה יוקרתי, אלגנטי ומרשים יותר מרוב זרי הפרחים שחנויות פרחים מציעות ללקוחותיהן.

סידורי פרחים – למה הם משמשים?

סידורי פרחים נועדים על מנת לשדרג מראה של חדר או חלל: כאשר מציבים אותם על שולחנות או בפינות החדר הם הופכים את החלל לצבעוני, חמים ומסביר פנים. סידורי פרחים הם כלי בידיהם של מעצבי פנים ומפיקי אירועים: זרי פרחים וצמחים המעוצבים בצורה בלתי שגרתית תורמים צבע וייחוד לכל מקום ואירוע אם באולמות , גני אירועים או כל מקום חגיגי אחר. כך למשל ניתן לראות סידורי פרחים מתחת לחופה, בקבלות פנים ובכנסים רשמיים. כמו כן, סידורי פרחים מקשטים בתי לובי של בתי מלון, גינות ולאחרונה גם ביותר בתים פרטיים.
אלו פרחים ניתן למצוא כאן? סידורי פרחים לרוב נשזרים מפרחים איכותיים ומשלבים צבעים חמים ואופטימיים. סידורי פרחים הם עשירים וכוללים פרחים איכותיים כמו פרחי שדה צבעוניים, שושנים, מסטאר גזר, לזיאנטוס ועוד . ישנן גם חנויות פרחים שמציעות סידורים יוקרתיים במיוחד כמו סידור המשלב פרחי אנטוריום או פרחי גן עדן מקסימים וחמים ( כדאי לבדוק לפני שמזמינים פרחים מיוחדים אם הפרח זמין או אם יש צורך לבצע הזמנה מראש).

סידורי פרחים בכלים דקורטיביים

אם תגלשו בחנות פרחים מקוונת תחת קטגוריה סידורי פרחים תמצאו שלל של עיצובים מרהיבי עין. נעשה כאן שימוש במינים רבים של פרחים יפה מראה שייעודם להרשים. לעיתים, רוצים מתנה שתשרוד זמן ממושך יותר מזר פרחים. משלוחי פרחים רבים כוללים סידורי פרחים בכלים שונים שניתן לשמור אותם. סידורי פרחים מגיעים במבחר רחב של כלים דקורטיביים : ואזות, קערות, תיבות, כלים מזכוכית, כלי חרס, סלים ועוד. אם מבצעים הזמנה משלוח פרחים בכד חרס, הריהו שהכלי הדקורטיבי עומד כמתנה בפני עצמה. כל מה שנותר לכם לעשות הוא להתרשם מגלריית התמונות באתר ולבחור את סידור הפרחים שישדרג עבורכם את האירוע.