מתנות לעובדים בשילוב משלוחי פרחים

מתנות לעובדים הן תמיד אתגר לא פשוט. אלה שממש משקיעים בעובדים שלהם משלבים כל מתנה, אפילו אם מדובר בתווי קנייה, עם משלוחי פרחים, אמיתיים או כאלה העשויים שוקולד.

מתנות יצירתיות ומקוריות הן לא אתגר קל לארגונים וחברות המעסיקים עשרות ואף מאות עובדים. המתנה צריכה להתאים לנשים וגברים, צעירים ומבוגרים, ותמיד יש עניין של העדפות, , טעמים, צבעים, סגנונות, קטגוריית מתנות אישיות או מתנות לבית או למשרד. בקיצור, משימה לא פשוטה.
יחד עם זאת, לאופן הגשת המתנה יש משמעות לא קטנה. הרבה פעמים היא אף עולה על משמעות תוכן המתנה עצמו.
ארגונים שמשקיעים הרבה בעובדים שלהם, ושנהנים מתקציבים שופעים למענם, יודעים גם לפנק את העובדים שלהם בהגשת מתנות לעובדים בשילוב משלוחי פרחים.
הזדמנויות בהן נהוג לחלק מתנות לעובדים הן החגים הגדולים כמובן, פסח, ראש השנה, אבל לא רק. גם מתנות לידה או מתנות יום הולדת, מתנות באירועי גיבוש ומתנות לפורשים הם הזדמנויות בהם ארגונים רבים מפנקים את העובדים שלהם כדי להודות להם ולתמרץ אותם על השקעתם בארגון, על ההזדהות עם מטרותיו וערכיו ועל השעות הרבות שהם מבלים בטיפוחם.

אז אילו משלוחי פרחים אפשר לשלב במתנות לעובדים ?

ישנם סוגים רבים ומגוונים של משלוחי פרחים שניתן להזמין. משלוחי פרחים מפרחים טבעיים שצומחים להם מאמא אדמה ומעניקים לנו כל כך הרבה יופי , אווירה קסומה וכמובן ריח נפלא ומשכר. משלוחי פרחים אלו מגיעים בשלל צבעים וצורות, וכל זר פרחים כזה נותן כל כך הרבה לנשמה.
יש משלוחי פרחים המכילים פרחים עונתיים שניתן למצוא רק בתקופות מסוימות בעונה, כמו למשל נץ החלב, המסמלים דבר או מעניקים ערך מוסף. נץ החלב אינו זקוק למים כלל ויכול להחזיק מעמד עד שבועיים ימים. זר רחב ממנו, בלבן או בכתום, יכול לשמח לבב אנוש למשך כל היום.

וישנם גם משלוחי פרחים שעשויים מפרחים מלאכותיים. התעשייה הזו כה התפתחה שפרחי משי למשל, הם פרחים שממש אפשר היה לחשוב שהם אמיתיים. יתרונם כמובן בעובדה שהם לעולם אינם נובלים והם משמחים אותנו בכל רגע.

ואם בא לכם להיות ממש יצירתיים, תמיד תוכלו לשלב משלוחי פרחים עם שוקולד ופרלינים. זהו שילוב אולטימטיבי בין עיצוב וטעם. זרי השוקולד הם זרים המעוצבים כזרי פרחים, ניתן להזמין אותם כפי שמזמינים משלוחי פרחים וניתן אף לבחור כאלה המגיעים באגרטלים מעוצבים. הם צבעוניים וססגוניים, אלא שבראשם, במקום עלי כותרת, תמצאו פרלינים. ניתן לבחור את כל סוגי השוקולד הקיימים, החל מפרלינים משובחים ועד שוקולד זול יותר. באופן דומה ניתן להזמין זרים מתוקים, שאף הם מעוצבים כזרי פרחים לכל דבר, בתוך אגרטלים או מחוצה להם, ובראשם נעוצים ממתקים כמו סוכריות, מרשמלו וכ"ו.