פרחים בהחלטות בסיסיות של עיצוב גינה פרטית

בשלב תכנון והקמת הגינה מגיע שלב שבו רצוי שאתם בתור לקוחות תעשו רשימת פרחים וצמחים האהובים עליכם אם אתם חובבי סידורי פרחים אז נכתוב שם את הצמחים שאתם נהנים לקבל או לתת תפקיד ערבות הוא לברור מתוכם את אלה שגם נראים טוב מבחינת עיצוב גינות שמתבגרים יפה עם הזמן ושחזקים מספיק בגידול גנני בקיצור ממתתאימים לנו לעיצוב הגינה שלנו.

כל בעל גינה פרטית נהנה לטייל בערוגות הצמחים שלו ולהפיק תועלת מפרחי הציפור גן עדן לסידור האגרטל של הבית או להכין זר מהורדים שפורחים בדרך לביקור חברים או להכין כתר יפה ליום הולדת הבן מענפי הברונפלסיה גביענית שיש בחיקם פרחים סגולים ולבנים.

לוקחים בתכנון הגינה להגיע למצב שבעונות השנה צמחים מפתיעים בפריחות יפות שלא ציפיתם כך שאפשר כמעט תמיד להשתמש בפריחה יפה או אפילו ענפים יפים של עיצוב עלווה לצידי הפרחים.
יש מגוון גדול של צמחים שפורחים יפה וגם מתאימים במרחב הכללי של הגינה. למשל פנטס פינקוס גילרדיה דורנטה תאילנדית צסטרום עב שיבולת אדום אגפנתוס אפריקני
וצמחים שניחנים בפריחות שיבולות כגון מיסיקנתוס למיניו זיפנוצה ודיגניים ליד מים זורמים בעלי אופי מימי

לסיכום: לכל אוהבי הפרחים תנו לנו לעזור לכם ביצירת חנות פרחים קטנה אצלכם במרחק יציאה מפתח הבית תוך כדי שמירה על צמחים שגם נראים טוב כל השנה ושמירה על חוקי עיצוב הגינות והנוף.