זר פרחים לאירוע עסקי

אירועים עסקיים רבים ומסוגים שונים נערכים בישראל מדי שנה, והחברות העסקיות אשר אחראיות להפקת אירועים אלו מחפשות תמיד אחר דרכים חדשות ומעניינות לפנק את קהל המוזמנים ולהפוך את האירוע לחוויה נעימה ומהנה. אין זה משנה אם מדובר באירוע לקידום מכירות או אירוע הווי עבור עובדי חברה מסוימת, בכל מקרה חשוב שהאירוע יהיה מעוצב באופן מהנה ומעניין ויציע למוזמנים שלל מתנות, כיבודים ואטרקציות שונות ומשונות.

אחת האטרקציות המוצעות כיום לאורחים באירועים עסקיים רבים היא זרי פרחים או זרים מתוקים . מסיבות שונות, הופכים את זרי הפרחים לפופולאריים יותר ויותר במגוון סיטואציות שונות, וכך גם בתחום האירועים העסקיים.

 

זר פרחים ושוקולדים  – משהו שכולם תמיד אוהבים לקבל

על מנת להבין מדוע הופך את זר הפרחים המתוק לפופולארי כל כך בארץ בשנים האחרונות חשוב להבין את יתרונותיו השונים – מדובר למעשה בזר פרחים צבעוני ועשיר, כאשר במקום הפרחים (או בנוסף להם) שזורים בצורה אסתטית מרהיבה שוקולדים איכותיים וממתקים שונים. בנוסף, ניתן לשלב בזרי פרחים מתוקים גם בקבוק יין, פירות וכד’. כך, מתקבלים גם היתרונות של זר הפרחים המסורתי (סידור צבעוני ואסתטי, מחווה מרגשת עבור מקבל/ת הזר וכד’) וגם היתרונות הברורים של קבלת שוקולדים איכותיים וטעימים (מי לא אוהב לקבל חבילת בונבוניירות איכותיות?…).

 

מכיוון שמדובר במשהו שכולם תמיד אוהבים לקבל, בכל סיטואציה ועבור כל מאורע, רק מתבקש שאותם זרי פרחים יהפכו להיות גימיק פופולארי ביותר גם באירועים עסקיים מסוגים שונים. כאמור, כמעט בכל סוג של אירוע עסקים מעוניינת ההפקה (או החברה העסקית המארחת את האירוע) לפנק את המוזמנים כמה שיותר. זר מתוק כמתנה הוא אחת הדרכים הטובות ביותר שרק ניתן לחשוב עליהן עבור סיטואציה זו.

 

זר פרחים או זר מתוק לקחת הביתה עבור לקוחות חשובים או עובדים נאמנים

ניקח שניים מסוגי האירועים העסקיים הנפוצים ביותר ונראה כיצד זרי פרחים מהווים אטרקציה מושלמת עבור שני המקרים גם יחד. האירועים הם אירוע יחצ”נות וקידום מכירות עבור מוצר מסוים, ואירוע הווי שנתי עבור עובדי חברה מסוימת.

במקרה הראשון, זר פרחים מהווה מתנה מושלמת לאורחי האירוע, שכן האורחים והמוזמנים הם למעשה לקוחות פוטנציאליים של החברה העורכת את האירוע, ומעוניינת לקדם את מכירותיה באמצעות יצירת קשרי עבודה עם הלקוחות המוזמנים לאירוע. מה טוב יותר מאשר לשלוח אותם הביתה מהאירוע עם זר פרחים או זר מתוק עסיסי וטעים שיישב אצל כל לקוח ולקוח בסלון, ויספק שפע ממתקים טעימים עבור בני המשפחה של אותו לקוח?

גם במקרה של ערב הווי עבור עובדיה של חברה מסוימת, זר מתוק מהווה מתנה אולטימטיבית, בתור מחווה נחמדה של החברה עבור עובדיה הנאמנים העובדים קשה יום אחר יום. קבלת זר מתוק הביתה בסיומו של ערב עובדי חברה מהנה ישאיר את העובדים עם טעם של עוד, ולא ייתן להם לשכוח את הערב המהנה שערכה עבורם החברה בה הם עובדים, גם במשך ימים ושבועות לאחר האירוע עצמו.

לסיכום, זרים מתוקים מהווים מתנות פופולאריות ביותר כיום, ומסיבות מובנות. גם עבור אירועים עסקיים, מדובר במתנות האולטימטיבית עבור אורחי האירוע.