זר פרחים לכלה בעיצוב אישי

עיצוב אישי של זר פרחים לכלה יכול לשנות לחלוטין את המראה שלה. בעיצוב מן הסוג הזה שמים דגש על זר לראש, זר כלה ליד, התאמה לתסרוקת וכמובן התאמה לשמלה. העיצוב מביא בחשבון את מבנה הגוף של הכלה ואת העדיפויות שלה. בעיצוב אישי בוחרים פרחים טריים שמתכתבים עם אופי האירוע והקונספט. העיצוב של הזר מתבצע לפחות כמה שבועות לפני האירוע, אך השזירה עצמה נערכת ביום החתונה. על ידי עיצוב אישי של זרי פרחים ניתן להקנות ערך מוסף למראה הכלה ולגרום לה סיפוק ואושר.

זר פרחים לכלה ביום חתונתה שונה לחלוטין מזר רגיל שאותו אנחנו שולחים בימי הולדת ואירועים מיוחדים. ראשית, הזר מלווה את הכלה משעות הבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. הוא אמור להחזיק מעמד במהלך הצילומים ולשמור על רעננות ומראה חיוני. שנית, הזר חייב להתאים לאופי האירוע מבחינת צבעי הפרחים והסמליות שלהם.

כיצד מתבצע תהליך העיצוב של הזר?

עיצוב אישי של זר פרחים לכלה מתבצע בשלושה שלבים. בשלב הראשון נפגשת הכלה עם המעצב כדי לבחור סגנון כללי. כלה עם אוריינטציה אופנתית ושיקית תעדיף זר מעודכן, עם פרחים מיוחדים ויקרים ותוך שילוב סחלבים לבנים.

כלה עדינה יותר תרצה פרחים פשוטים בצבעים בהירים. ככל שהמעצב יקדים להבין מה הסגנון המועדף על הכלה, כך הוא יוכל להתאים עבורה את הזר האופטימאלי.

בשלב השני נכנסים לעובי הקורה ומתאימים זר פרחים לכלה בעיצוב אישי לפי הלוקיישן של החתונה. המעצב יכול לבחור זר פרחים שמתאים לאולם סגור וחתונה אינטימית, לשזור פרחים לחתונה באולם אירועים עם מאות מוזמנים או לשלב בין זר פרחים לראש לבין זר כלה באירוע המתקיים בטבע.

בשלב השלישי אפשר לבחור זרי פרחים לחתונה לפי הקונספט של האירוע. כאן בודקים את כמות המוזמנים, את התאריך ואת השעה. מי שמתחתנת בערב צריכה לעצב לעצמה זר קלאסי עם נוכחות ופרחים מסורתיים, בעוד נשים שבוחרות חתונת צהריים יקבלו המלצות על פרחים בגוונים כהים ועזים.

למה כדאי לבצע עיצוב אישי?

כלה ביום חתונתה מקבלת המון תשומת לב מהסביבה ורק בעזרת עיצוב אישי היא יכולה לשמור על ייחודיות. העיצוב מעניק לה ביטחון, מונע בזבוז אנרגיות וחוסך זמן. משתלם יותר לפנות לעיצוב מקצועי של זרי כלה מאשר לעשות זאת באופן עצמאי. העיצוב נעשה באווירה נעימה ואפשר לערב בו גם את החתן ואת בני המשפחה.

עיצוב אישי מספק שלל יתרונות בעת החיפוש אחר זר פרחים לכלה. את העיצוב מבצעים לפי קטלוג מגוון ותוך התאמה למסגרת התקציב של הכלה והאירוע. אפשר לעצב באופן אישי סוגים שונים של זר ולכל כלה יש טעם שונה. עיצוב אישי מתבצע בשיתוף פעולה עם הכלה והוא מאפשר לה להדגיש תחומי עניין ספציפיים.

                                           זר כלה