איך בוחרים זר פרחים ליום הולדת או אירועים אחרים?

איך בוחרים זר פרחים ליום הולדת או אירועים אחרים?

רוצים להזמין משלוח פרחים לקראת יום הולדת של חבר, בן משפחה או קולגה? מעוניינים להביע את שמחתכם בהזמנת פרחים לאירועים אחרים? כדאי שתדעו איך בוחרים זר פרחים ליום הולדת וכיצד עושים את זה. בשלב הראשון תוכלו לבחור זר פרחים לפי התקציב שמתאים לכם. היכנסו  לחנויות הפרחים או לאתרי האינטרנט שעוסקים בתחום ונסו לקבל סדר גודל על הבדלי המחירים. תוכלו לראות שהמחיר של הזר מושפע לא רק ממספר הפרחים, אלא גם מהסוג, מהעיצוב ומהאלמנט הדקורטיבי.

בשלב השני תצטרכו לבחור זר פרחים ליום הולדת לפי עונות השנה. חברים או בני משפחה שחוגגים יום הולדת בחורף יצטרכו לקבל זר המבוסס על טוליפים, רקפות וכלניות. מנגד, מי שעורך אירוע בקיץ יקבל הרבה זרי פרחים שמורכבים מורדים, חמניות וחבצלות. בתקופת האביב תוכלו להזמין ליקיריכם זר פרחים עם פרחי שושן צחור, רותם וסייפן, בעוד את הסתיו תציינו כהלכה עם פרחי אמנון ותמר, כובע הנזיר ולוע הארי. למזלכם, במדינה כמו ישראל יש מעל 30 סוגים של סחלבים שמתאימים לזרי פרחים לכל האירועים וכמעט לכל אורך השנה.

זר פרחי קורקומה
זר פרחי קורקומה

התאמת הזר לאופי האירוע ולחוגגים

דרך נוספת לבחור זר פרחים ליום הולדת או אירועים אחרים היא פשוט להשתמש בו לפי אופי האירוע. באירועים פרטיים, קטנים ואינטימיים יכולים זרי פרחים למשוך הרבה תשומת לב. עדיף להגיע לאירועים מן הסוג הזה עם זר פרחים קטן או לצרף אותו לזר מתוקים. גם באירועים עסקיים רצוי לבחור סידורי פרחים שמתאימים לעיצוב הכללי ולמסר שאותו מעוניינים להעביר.

זכרו כי הסוד של בחירת זרי פרחים מוצלחת היא להתאים אותם לאופי האישי של החוגגים. לכל אחד מאיתנו יש העדפות אחרות לגבי זרי פרחים. יש נשים שחוגגות יום הולדת ורוצות לקבל זר פרחים רומנטי עם ורדים אדומים, לעומת אחרות שאצלן הדגש הוא על כרטיס הברכה ואלמנט ההפתעה. נסו לאסוף כמה שיותר פרטים על מי שחוגג את האירוע וכך תוכלו להבטיח עבורו בחירת פרחים מוצלחת.

זר ורד ללב
זר ורד ללב

טיפים שמתאימים לכל האירועים

אנשי מקצוע בתחום הפרחים יכולים לתת לכם טיפים שמתאימים לכל האירועים. קודם כל, נסו לשמור על קו אחיד בבחירת הפרחים והימנעו מעודף צבעים. בחרו זר נקי ואלגנטי ותוכלו להפיק ממנו מקסימום תועלת גם באירוע סולידי. היעזרו בשוזרים מומחים כדי לבחור פרחים בשיא פריחתם ותאמו משלוח פרחים. שימו דגש על טריות הפרחים, על הריח שהם מפיצים ועל המראה הרענן שלהם.

תוכלו לנצל את האירוע הקרוב או את יום ההולדת של יקיריכם על מנת לעצב את הבית עם סידורי פרחים חדשים. סידורי פרחים מזוהים בדרך כלל עם אולמות אירועים ומשמשים לעיצוב מרכזי השולחנות, אך אין סיבה לוותר עליהם בבית או במשרד. נסו להשתמש בפרחים עדינים כדי להעביר מסר של הרמוניה, דיוק ואהבה.