כיצד בוחרים נכון פרחים לאירוע?

בחירה נכונה של פרחים לאירוע מבוססת על מספר כללי מפתח. הכלל הראשון הוא להשתמש בזר פרחים לצרכים דקורטיביים. כאן הדגש הוא על בחירת פרחים לפי צבעים מסוימים. באירועים פרטיים כמו חינה, חתונה, בר מצווה ובת מצווה כדאי לפזר על השולחנות לפחות 2-4 צבעים שונים של פרחים. לעומת זאת, באירועים עסקיים וסולידיים יותר עדיף לבחור מתוך ספקטרום צבעים צר יותר. אפשר לדוגמא להשתמש רק בורדים אדומים או לשמור על קו אלגנטי עם סחלבים לבנים.

הכלל השני הוא להזמין משלוחי פרחים טריים. אין טעם להשקיע בעיצוב האירוע או בבחירה של צבעים מסוימים לפי האווירה שאותה מעוניינים להשיג, כל עוד לא מוודאים את הטריות של הפרחים. זר פרחים טרי וריחני יכול לשנות לחלוטין את האופי של האירוע. כדי להזמין זר כזה כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע, להכיר את ההבדלים בין פרחים לראש השנה לבין פרחים לחורף ובעיקר לבצע את המשלוח מחנות אמינה שיכולה להתחייב לעמידה בלוח זמנים.

סידור פרחים לאירוע

איפה תרצו לשים את הפרחים?

בחירה נכונה של סידור פרחים לאירוע מחייבת גם החלטה לגבי המיקום המתאים עבור הפרחים. יש אירועים שבהם הפרחים צריכים לקבל את פני האורחים, לעומת אירועים שבהם עדיף לשמור אותם לשולחנות או לארוחה. באירועים קטנים כמו ימי הולדת אפשר לחלק זרי פרחים לאורחים, אך באירועים כמו חתונה צריך ליצור בידול ולתת רק לכלה להיכנס עם זר פרחים טרי ורענן.

באירוע רב משתתפים עם קבלת פנים, שולחנות אוכל ורחבת ריקודים מרכזית, התפקיד של סידורי פרחים הוא לשמור על סדר וארגון. בחרו אותם בקו אחיד ומנעו עודף צבעים או הפרזה בסגנונות. מנגד, באירועים קטנים תוכלו לרכז את הפרחים בתוך אגרטל גדול ובמיקום אחד מרכזי. אפשרות אחרת היא לבחור זרים ייחודיים שמורכבים מפרחים נדירים, יקרים ופחות קונבנציונאליים.

סידורי פרחים לאירוע                      סידורי פרחים לאירועים

מה התקציב שצריך להכין לרכישת סידורי פרחים?

מי שאין לו ניסיון בתחום של הפקות אירועים עלול להיתקל בבעיות בהגדרת מסגרת התקציב עבור רכישת סידורי פרחים. באופן עקרוני, הכל תלוי בכמות המוזמנים ובסוג האירוע שאותו רוצים להפיק. אפשר להחליט על תקציב מוגבל של כמה אלפי שקלים, או להגיע לעשרות אלפי שקלים בסידורי פרחים יוצאי דופן. ההבדל העיקרי במחירים הוא בין צמחי קיץ וצמחי חורף. אם תרצו להשתמש לדוגמא בטוליפים, ברקפות או בכלניות בקיץ, תצטרכו לשלם יותר בגלל שקשה להשיגם. לעומת זאת, התקציב יצטמצם אם תעצבו את האירוע עם זרים המבוססים על חמניות וחבצלות.

לסיכום, כל פרח שתבחרו להשתמש בו כדי לעצב את האירוע צפוי להעניק לו ערך מוסף. השקיעו מחשבה בתכנון מוקדם ואל תשכחו להזמין משלוחי פרחים טריים. בחרו היכן לשים את הפרחים והרגישו בנוח איתם. לכו עם הלב והשתמשו בצבעים שעולים בקנה אחד עם הטעם של האורחים.