טיפים לעיצוב וקישוט רכב לחתונה

ההכנות הארוכות ליום החתונה כוללות מספר תחומים שונים, חלקם כאלו מהנים במיוחד אשר איננו רגילים בהכרח לחשוב עליהם מראש. כזה הוא התחום של קישוט רכב החתונה, אותו רכב מנצנץ בו מגיעים החתן והכלה ממקום למקום ביום חתונתם, החל מההכנות והצילומים של אחר הצהריים ועד לאירוע הגדול עצמו, ובסיומו לבית המלון או לבית כמובן.

ישנן דרכים שונות לקשט את הרכב לחתונה. אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם או לרכוש אנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם, ניתן לקשט בסגנונות שונים וכד'. בקטע הבא אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים ובסיסיים אשר יסייעו לכם לסגור גם את הפינה הזו, של קישוט רכב החתונה שלכם –

הכינו את הרכב מבעוד מועד – הקפידו לקחת את הרכב לשטיפה חיצונית ופנימית לפני היום הגדול ודאגו שיהיה נקי ומסודר. ניקיון הרכב מהווה חלק בלתי נפרד מהמראה הנוצץ שלו כרכב חתונה. בהקשר זה מומלץ כמובן להצטייד בציוד קישוט אשר לא יסב נזק לצבע של הרכב.

קישוט רכב לחתונה
קישוט רכב לחתונה

התאמת סגנון העיצוב והקישוט של הרכב לעיצוב האירוע – בין אם ניחנתם בחוש אסתטי מפותח ובין אם זה לא אומר לכם הרבה, כדאי להקפיד להתאים את סגנון העיצוב והקישוט של רכב החתונה שלכם, לזה של החתונה עצמה. כאשר אתם נכנסים ברכב החתונה לאירוע, קישוט הרכב בולט לעין וצריך להשתלב עם הסגנון הכללי ועם הקישוטים של האירוע עצמו. כאמור, גם מי שלא שם לב ספציפית לנושאים כאלו יוכל לשים לב לאופן בו משתלב רכב החתונה עם תפאורת החתונה עצמה, וכך גם במקרה ההפוך, בו עיצוב הרכב ממש לא קשור לעיצוב התפאורה בחתונה. דאגו להתאים בין השניים למען האחדות האסתטית של הערב הגדול.

התאמת הקישוטים לרכב עצמו – כמו שנדאג להתאים את קישוטי הרכב לקישוטים בחתונה, כך רצוי כמובן להתאימם לרכב עצמו. לא נרצה קישוטים גרנדיוזיים ומפוארים מדי עבור רכב קטן ופשוט (על מנת שלא להבליט את הקונטרסט ביניהם) ולא נרצה למשל קישוטים בצבעים בולטים וממש לא מתאימים לצבעים המקוריים של הרכב.

קישוט רכב אלגנטי לחתונה
קישוט רכב אלגנטי לחתונה

סוגי קישוטים – אז מה האפשרויות שלנו בכל הנוגע לסוג הקישוטים? ישנם כמובן בלונים צבעוניים, סרטים מתנפנפים צבעוניים ופונפונים במקומות שונים על הרכב. בכל הנוגע לפרחים, כדאי להתאים את זרי הפרחים המקשטים את הרכב לזר הכלה, וגם לסידורי הפרחים בחתונה. בנוסף, ניתן לצבוע על האוטו ולצייר עליו כראות עיניכם (רק לדאוג לעשות זאת באמצעות צבעים שיורדים בשטיפה…), וניתן כמובן להשתמש בחוש הומור ובסגנונות ציור שונים.

נסיעה רגועה למען שלמות הקישוטים – בין אם הלכתם על קישוטים בסיסיים ועמידים ובין אם קישטתם את הרכב בזרי פרחים ובלונים רבים, רצוי שתורו לנהג שלכם ביום החתונה לקחת את הזמן ולנסוע באופן רגוע ולאט. הסיבה העיקרית היא כמובן שמדובר ביום בו אנו רוצים להימנע מתאונות ועיכובים אפילו יותר מאשר בדרך כלל, אך נסיעה רגועה חשובה גם למען שרידותם של הקישוטים לרכב.

רוצים לקשט את הרכב לחתונה שלכם ולא בטוחים באיזה עיצוב לבחור? נשמח לעזור לכם, התקשרו אלינו לפרחי חן: 03-6762868