קישוט רכב חתן כלה

חתונה היא אחד האירועים הגדולים והחגיגיים ביותר שיוצא לנו לחוות בחיים האלו. אירוע בו אנו עומדים במרכז הבמה למשך כמה שעות טובות (ובמשך כמה חודשים טובים של הכנות לפני…), ולכן רוצים שהכל ייראה הכי טוב שאפשר, שהכל יהיה מעוצב ומסודר כמו שצריך, כולל ההופעה שלנו וכל מה שקשור בה.

אינספור מילים כבר נכתבו אודות הופעתן של הכלות (שמלות כלה, איפור, עיצוב שיער ייחודי וכו') וגם לא מעט אודות הופעתו של החתן. מלבד לאינספור הטיפים המועילים, חשוב לקחת בחשבון גם אלמנטים קטנים אחרים אשר יהפכו את היום הגדול שלנו למיוחד ויתנו את ההרגשה שחשבנו על הכל, והשקענו בכל הקישוטים והעיצובים הנדרשים.

אחד האלמנטים שלא מרבים לחשוב או לדבר עליהם בתחום תכנון החתונות הוא זה של קישוט הרכב בו מגיעים החתן והכלה לאירוע. גם בתחום זה ישנן אפשרויות שונות כמובן, אשר יהפכו אפילו את ההסעה שלכם לחתונה למיוחדת וחגיגית.

סרטים דקורטיביים וסידורי פרחים – סוגי קישוטים לרכב חתונה

בעוד כל זוג יכול לעשות ככל העולה על רוחו, ורבים אכן עושים דברים מעניינים ומפתיעים, במרבית החתונות בהם תהיו רכב החתן והכלה יהיה מקושט בצורה דומה יחסית.

האלמנט הקישוטי/עיצובי הנפוץ ביותר בהקשר זה הוא כמובן הסרטים הדקורטיביים, אלו שעוטפים את הרכב כמו מתנה אחת גדולה. על מנת למתן מעט את הסרטים ולהכניס משהו חי, יפה ואלגנטי לתמונה, מוסיפים זוגות רבים סידורי פרחים ייעודיים שונים. כאן אתם יכולים לנסות ולעצב משהו שיתאים יותר ספציפית עבורכם – זר פרחים בצבעים שאתם אוהבים, מספר זרים קטנים או אחד גדול, פרחים אשר יוצבו במקומות שונים על גבי הרכב וכו'.

רק חשוב לזכור שלא מדובר במיקום סטנדרטי כל כך עבור זרי פרחים, ויש לתפוס את הזרים בצורה טובה לגוף הרכב, על מנת שלא יעופו או ייפרמו. את זה יעשו כבר אנשי המקצוע מתחום הקישוטים והפרחים.

מתאימים את קישוט הרכב לדקורציה בחתונה

כדאי כמובן להתאים את הקישוט לרכב חתן כלה שלנו לשאר האלמנטים של עיצוב דקורטיבי וסידורי פרחים בחתונה. מרבית האורחים אולי לא בהכרח ישימו לב לכך, אך עבורכם – החתן והכלה, זה עשוי לבלוט לעין, וכך גם עבור אנשים נוספים בעלי עין לעניין.

כיצד נתאים את הקישוט לרכב לעיצוב בחתונה עצמה? זה לא חייב להיראות ממש כאילו זה אותו סט של סידורי פרחים או קישוטים, אבל כדאי להתאים בגדול את הצבעים, ואת ה"אווירה" שמשדרים הקישוטים השונים. אם לדוגמה הדקורציה באירוע עצמו נוצצת וגרנדיוזית, אפשר להשתולל גם בנושא של קישוט רכב לחתונה. אם החתונה מעוצבת בסגנון כפרי פסטוראלי וצנוע, נרצה למצוא משהו מינימאלי גם לרכב, ולא להיכנס לאירוע עם רכב מלא קישוטים מפוצצים ומלאי צבעים.

לסיכום, גם בתחום הקישוטים לרכב חתונה יש מקום להרבה יצירתיות. לא חייבים להרגיש מחויבים, אך מדובר בתחום נוסף בו ניתן לתת דרור לחלומות שלנו, ולהפוך את היום הגדול שלנו לאסתטי במיוחד.

קישוט לבן לרכב לחתונה                                      קישוט רכב לחתונה