סוגי זרי פרחים למשלוחי הפרחים

כאשר אנו מתעניינים בהזמנת זר פרחים עבורנו או עבור מישהו הקרוב אלינו, בין אם עבור אירוע ספציפי ובין אם סתם כך בלי צורך בסיבה טובה, אנו פותחים את האינטרנט ומגלים כי ישנם אינספור סוגים שונים ומשונים של זרי פרחים מהם עלינו לבחור. כיצד עושים סדר בכל האפשרויות האלו ומתבייתים על זר הפרחים בו אנו מעוניינים, אשר יתאים ביותר למי שאנו מעוניינים להזמין עבורו את הזר?

על מנת להחליט מהו הזר המתאים למשלוח שלנו כדאי שקודם נשאל את עצמנו מהו ייעודו של הזר.

 

מהי הסיבה להזמנת הזר?

זרי פרחים ניתן להזמין, בגדול, בשני מקרים כלליים – זר עבור אירוע משמח (דוגמת לידה, יום הולדת, סיום לימודים וכד'), או עבור אירוע עצוב (בדרך כלל, פטירתו של אדם כלשהו, אז נרצה להזמין זר לניחום האבלים).

על פי הסיבה הכללית, וגם על פי הטעמים וההעדפות של מקבל הזר (צבע אהוב, סוג פרח אהוב וכד'), נבחר את זר הפרחים המתאים ביותר למשימה.

 

בתחום הזרים לניחום אבלים, ניתן ללכת על גלגל אבל (זר בצורת גלגל אותו ניתן להציב על הקבר), או לחילופין על זר אלגנטי ומופנם, בדרך כלל בצבעי לבן צחור.

בכל הנוגע לזרים עבור אירועים משמחים, מגוון האפשרויות כמובן רחב יותר, וכולל אינספור קומבינציות שונות אותן נרצה לקבוע כמובן על פי טעמנו האישי וההעדפות של מקבל/ת הזר. להלן כמה דוגמאות לסוגי זרים המתאימים לאנשים או לאירועים שונים –

 

זר ורדים – מתאים בין השאר כמחווה רומאנטית ומהווה אופציה "בטוחה" יחסית. כולם אוהבים ורדים, יש להם צבע עמוק מהפנט וריח נעים ויוקרתי.

משלוחי פרחים  

זרים סגולים/בצבעי פסטל – ניתן למצוא מספר זרים שונים בגווני פסטל וגוונים של סגול. ישנן תכונות שונות המיוחסות לצבעים אלו ולפרחים בצבעי הסגול, אך בעיקר נרצה להזמין זרים כאלו עבור מי שאנחנו חושבים שיאהב את הצבע והאווירה הרגועה שמשרים זרים בצבעים אלו.

סידור פרחים סגול 

זרים חמים – זרי פרחים בגוונים של כתום, צהוב, אדום וכד'. זרים בצבעים חמים ו"בוערים" בולטים מאוד בחדר ובכלל בולטים בנוכחותם. לכן, נזמין זר כזה כאשר ברצוננו להותיר חותם ולהכניס רוח חיים בוערת לחדרו או חדרה של מקבלי הזר.

 

זר מתוק – גם זו אופציה אשר הולכת ותופסת תאוצה בזמן האחרון. זר מתוק הוא זר העשוי משוקולדים וממתקים שונים, ומדמה זר פרחים צבעוני. זרים אלו בולטים גם כן בססגוניותם (ניתן למצוא זרים מתוקים במגוון צבעים וסידורים), ומהווים אטרקציה בכל מקום שכן הם טעימים לכל האורחים המבקרים ולמי שקיבל את הזר. ניתן למצוא זרים מתוקים המשלבים גם בקבוקי יין וכד'.

 

זר מתוק

לסיכום, ישנם כיום סוגים רבים ביותר של זרי פרחים, במגוון צבעים, צורות, סידורים ומשמעויות. לאחר שאנחנו יודעים בדיוק מהו האירוע עבורו אנו מזמינים את הזר ומעט בנוגע לטעמים וההעדפות של מקבלי הזר, נוכל למצוא בקלות זר אידיאלי אשר יתאים בדיוק למשימה.